فوریه 21st, 2020 تعداد بازدید: پرینت مطلب ارسال به دوستان

4 سال پیشتر: دکتر طالبی استاندار یزد وزارت کشور و حوزه های امنیتی تدابیر ساعت پایانی رأی اتخاذ کنند.

دکتر طالبی در نشست هیئت اجرایی انتخابات شهرستان میبد گفت : حساسیت‌هایی در حوزه انتخابات شاهد بوده ایم که امیدواریم وزارت کشور و حوزه‌های امنیتی تدابیر ساعت پایانی رأی اتخاذ کنند.
به گزارش خبر نگار میبد نیوز دکتر طالبی در نشست هیئت اجرایی انتخابات شهرستان میبد.ضمن عرض خداقوت و خسته نباشید به تمام عوامل اجرایی انتخابات گفت : خوشبختانه روند انتخابات خوب و رضایتبخشی در استان شاهد بودیم.
وی در ادامه عنوان کرد گفت : حساسیت‌هایی هم در مسائل تبلیغاتی انتخابات نیز وجود داشته است که وزارت کشور و حوزه‌های امنیتی باید تدابیر لازم را برای ساعت‌های پایانی رای اتخاذ کنند و انتظار داریم اقداماتی صورت گیرد تا این اقدامات زمینه پیشگیری از التهاب آفرینی‌ها فراهم نماید.

طالبی با اشاره به اینکه شمارش آرا باید با دقت صورت گیرد عنوان کرد : نتایجی که از طرف فرمانداری مرکز حوزه انتخابیه اعلام می‌شود می‌تواند با پیشگیری‌های صورت گرفته همراه با رضایت مندی مردم و انعکاس خوب امانت داری همه عوامل اجرایی انتخابات باشد و چیزی جز این انتظار نداریم.
استاندار در پایان بر تقویت فعالیت‌های هیئت اجرایی انتخابات تاکید کرد و در ادامه از حوزه‌های انتخابیه شهرستان میبد بازدید نمود.