دسامبر 29th, 2019 تعداد بازدید: پرینت مطلب ارسال به دوستان

4 سال پیشتر: رتبه نخست شهرستان میبد در رشته تجربی و انسانی در امتحانات نهایی

رئیس آموزش وپرورش شهرستان میبد گفت: این شهرستان در دو رشته تجربی و علوم انسانی رتبه نخست استان و در نهضت سواد آموزی رتبه چهارم استان را به خود احتصاص داد.

به گزارش پایگاه خبری میبد نیوز ، محسن موحدی فر رئیس آموزش وپرورش شهرستان میبد در نشست شورای آموزش وپرورش، گفت: شهرستان میبد در دو رشته تجربی و علوم انسانی رتبه نخست استان و در نهضت سواد آموزی رتبه چهارم استان را دارا است.

او افزود: درحال حاضر ۱۷۴ نفر در دوره‌های مختلف سوادآموزی در شهرستان میبد در حال تحصیل هستند که رتبه چهارم با سوادی در گروه سنی ۱۰ تا ۴۹ سال دارا هستیم.

موحدی فر با اشاره به اینکه استان یزد در سال تحصیلی ۹۸-۹۷ در امتحانات نهایی دیپلم رتبه دوم کشور کسب نموده است ،گفت: شهرستان میبد در دو رشته تجربی و علوم انسانی رتبه نخست و در رشته ریاضی رتبه ششم استان و در مجموع میانگین هر سه رشته رتبه اول استان را کسب کرده است.

مو حدی فر گفت: ۹۳ دانش آموز با بیماری‌های خاص، ۱۳۵۴ دانش آموز مهاجر، ۱۸۱۲ دانش آموز بی بضاعت، ۱۷۵ دانش آموز متأهل و ۴۸ فرزند زندانی ازناحیه پدر در مدارس میبد درحال تحصیل هستند.

او با بیان اینکه در دروس تخصصی رشته علوم انسانی وضعیت نیروی انسانی مناسبی نداریم، گفت: ۷۳۴ ساعت دبیر مرد و ۴۵۸ ساعت دبیر زن در سال جاری با مجموع ۱۱۴۲ ساعت معادل ۵۰ دبیر در مدارس متوسطه اول و دوم کمبود داریم این درحالی است که در سال آینده در مقطع ابتدایی ۲۳ مدیر و در مقطع متوسطه اول و دوم ۱۱ مدیر در شرایط بازنشستگی قرار خواهند گرفت.

موحدی فر گفت: اعتبارات رضایت بخشی جهت تکمیل سالن ورزشی اردوگاه آیت الله خامنه‌ای و استخر فرهنگیان با همکاری فرماندار و نماینده میبد وتفت رایزنی شده است.