دسامبر 24th, 2019 تعداد بازدید: پرینت مطلب ارسال به دوستان

4 سال پیشتر: فرماندارمیبد اعتبار ۲ میلیاردی پایگاه امداد و نجات هلال‌احمر را پیگیری نمود

فرماندارمیبد با حضور در سازمان مدیریت برنامه و برنامه‌ریزی استان یزد، اعتبار ۲ میلیارد تومانی پایگاه امداد و نجات هلال‌احمر میبد را که دستور آن از سازمان مدیریت برنامه‌وبودجه کشور گرفته‌شده است؛ را پی گیری نمود.

به گزارش روابط عمومی‌فرمانداری میبد، «حسین فلاح» فرماندارمیبد با حضور در دفتر «سید مجتبی حسینی پور» رئیس سازمان مدیریت برنامه و برنامه‌ریزی استان یزد، اعتبار ۲ میلیارد تومانی پایگاه امداد و نجات هلال‌احمر میبد را که دستور آن از سازمان مدیریت برنامه‌وبودجه کشور گرفته‌شده است؛ را پی گیری نمود.

 در این جلسه که ” محسن حرازی زاده” مدیرعامل جمعیت هلال‌احمر استان و “کمال بنا” رئیس هلال‌احمر میبد هم حضور داشتند؛ مقرر شد؛ پیگیری نامه‌ای که از سوی نماینده مردم تفت و میبد و فرماندارمیبد به «محمدباقر نوبخت» رئیس سازمان برنامه‌وبودجه کشور تنظیم و دستور آن گرفته‌شده است، اعتبار ۲ میلیارد تومان این پایگاه تأمین گردد.

فرماندارمیبد گفت: در این جلسه از سوی سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان یزد قول مساعد داده شد.

حسین فلاح همچنین از همراهی و حمایت «آیت‌الله اعرافی» امام‌جمعه شهرستان و نماینده مردم میبد و تفت در مجلس شورای اسلامی‌تشکر و قدردانی نمود.

پایگاه امداد و نجات جاده‌ای هلال‌احمر شهرستان میبد در کمربند غربی که یکی از شاهراه‌های ترانزیتی شمال –جنوب کشور است در زمینی به مساحت ۲ هکتار واقع‌شده است.