دسامبر 3rd, 2019 تعداد بازدید: پرینت مطلب ارسال به دوستان

4 سال پیشتر: فاز ۲ بهسازی و احیای بافت باارزش مزرعه کلانتر اجرا می‌شود

جلسه هماهنگی فاز ۲ بهسازی و احیای بافت باارزش روستای هدف گردشگری مزرعه کلانتر با حضور بخشدار مرکزی و جمعی از مسئولین برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی‌فرمانداری میبد، جلسه هماهنگی اجرای فاز ۲ بهسازی و احیای بافت باارزش روستای هدف گردشگری مزرعه کلانتر با حضور« محمدجواد احمدی» بخشدار مرکزی و جمعی از مسئولین برگزار شد.

بخشدار مرکزی میبد در این جلسه با اشاره به اینکه فاز اول بهسازی و احیای بافت باارزش مزرعه کلانتر در سال قبل به بهره‌برداری رسیده گفت: تهیه و اجرای طرح بهسازی و احیای بافت‌های باارزش روستایی، نتایج خوبی را به دنبال داشته و سبب احیای بافت روستا در جذب گردشگران و ماندگاری مردم در این روستا شده است.

محمدجواد احمدی تصریح کرد: از سوی دیگر، تهیه و عملیاتی کردن طرح بهسازی و احیای بافت باارزش در این روستا سبب تثبیت بناهای باارزش در روستای هدف گردشگری مزرعه کلانتر شده است.

احمدی گفت: روستای هدف گردشگری مزرعه کلانتر ازجمله روستاهای بخش مرکزی میبد است که در آن اقدامات قابل‌توجهی از سوی بنیاد مسکن انقلاب اسلامی‌در خصوص طراحی، اجرا و بهسازی بافت باارزش به اجرا درآمده است.

در این جلسه قرار شد؛ طرح اولیه فاز دوم بهسازی و احیای بافت باارزش روستای هدف گردشگری مزرعه کلانتر توسط مشاور آماده و با همکاری بخشداری مرکزی و بنیاد مسکن و انقلاب اسلامی‌شهرستان و دهیاری این روستا از بهمن‌ماه سال جاری عملیات اجرایی آغاز شود.

از عملیات اجرایی این طرح پیش‌بینی می‌شود به مدت ۳ ماه اجرا و به بهره‌برداری برسد.