نوامبر 24th, 2019 تعداد بازدید: پرینت مطلب ارسال به دوستان

4 سال پیشتر: اعتبارات خوبی به پروژه‌ها در ستاد بازآفرینی گذاشته می‌شود

فرماندارمیبد در دیدار با معاون بازآفرینی شهری و مسکن اداره کل راه و شهرسازی استان یزد خواستار تخصیص اعتبارات لازم به پروژه‌های اولویت‌دار سال‌های ۹۷ و ۹۸ از سوی ستاد بازآفرینی استان شد.

به گزارش روابط عمومی‌فرمانداری میبد، «حسین فلاح» فرماندارمیبد با حضوردر مرکز استان در دیدار با مسئولان مسائل و مشکلات شهرستان را پیگیری نمود.

فرماندارمیبد در دیدار اول خود با معاون بازآفرینی شهری و مسکن اداره کل راه و شهرسازی استان یزد خواستار تخصیص اعتبارات لازم به پروژه‌های اولویت‌دار سال‌های ۹۷ و ۹۸ از سوی ستاد بازآفرینی استان شد.

در این دیدار” داود دانشگر” معاون بازآفرینی شهری و مسکن اداره کل راه و شهرسازی استان، برای اجرای پروژه‌های ورزشی، آموزش‌وپرورش و عمرانی مرتبط با شهرداری و تأمین اعتبار این پروژه‌ها قول مساعد داد.

دانشگر همچنین گفت: برای پروژه‌های بخش بفروئیه و ندوشن هم در سال ۹۹ اعتبارات خوبی گذاشته خواهد شد.

حسین فلاح همچنین بحث واگذاری زمین واحدهای صنفی و صنعتی را از”سید عباس مشکاتی” مدیر املاک مسکن و شهرسازی پی گیر شد.

همچنین فرماندارمیبد موضوع واگذاری زمین در شهیدیه برای احداث تعدادی مدرسه را هم مطرح کرد و قرار شد با پی گیری و مکاتباتی که صورت خواهد گرفت این دو مشکل هم حل‌وفصل شود.

حسین فلاح در دیدار آخر خود با “کاظم شاملو” رئیس خبرگزاری ایرنا استان در خصوص برچیده شدن دانشکده خبر و شرایط فعلی فعالیت خبرگزاری ایرنا را هم ارزیابی و از فعالیت این خبرگزاری در پوشش خبر در سطح استان قدرانی کرد.