نوامبر 12th, 2019 تعداد بازدید: پرینت مطلب ارسال به دوستان

4 سال پیشتر: دستوراتی که فرماندار در قطار میبد- رخش از وزیر راه گرفت

فرماندارمیبد در حین بهره‌برداری از خط دوم راه‌آهن میبد-رخش که با حضور وزیر راه و شهرسازی انجام گرفت؛ ۴ دستور خوب را از وزیر راه گرفت.

به گزارش روابط عمومی‌فرمانداری میبد، هم‌زمان با سفر “حجت‌الاسلام‌والمسلمین دکتر حسن روحانی” رئیس‌جمهور به استان یزد با حضور «محمد اسلامی» وزیر راه و شهرسازی خط دوم راه‌آهن میبد_رخش با ۴ ایستگاه و به طول ۱۰۵ کیلومتر و با ۶۰۰ میلیارد تومان از محل اعتبارات عمرانی به بهره‌برداری رسید.

حسین فلاح که بعد از افتتاح پروژه ایستگاه راه‌آهن میبد -رخش، وزیر راه را تا ایستگاه یزد با قطار همراهی کرد؛ توانست چهار دستور ارزشمند را بگیرد.

فرماندارمیبد گفت: تأمین هزار تن قیر یارانه‌ای روستایی، دو بانده کردن کمربند شرقی، تعریض جاده نیوک –فولاد و رفع مشکل زمین مسکن ایثار کاران و جوانان ندوشن، دستوراتی بود که اسلامی‌وزیر راه و شهرسازی در این فرصت نسبت به شهرستان میبد دادند.

وی گفت: حضور وزیر راه و شهرسازی در شهرستان میبد آثار و برکات خوبی داشت و امیدواریم با اجرای این پروژه‌ها با که تأکید امام‌جمعه شهرستان و پی گیری نماینده مردم میبد و تفت در مجلس شورای اسلامی‌هم بود؛ منشأ خیروبرکت روزافزون باشد.