نوامبر 7th, 2019 تعداد بازدید: پرینت مطلب ارسال به دوستان

4 سال پیشتر: تمهیدات لازم برای جابه‌جایی مردم به استان اندیشیده شده است

فرماندارمیبد در جلسه هماهنگی سفر رئیس‌جمهور بر حضور پرشور و گسترده مردم همیشه درصحنه شهرستان میبد در استقبال از سخنان رئیس‌جمهور در میدان تاریخی امیر چخماق یزد تأکید کرد و گفت: برای جابه‌جایی مردم به مرکز استان هم تمهیدات لازم با مشارکت فرمانداری، شهرداری، آموزش‌وپرورش و دانشگاه‌ها اندیشیده شده است.

به گزارش روابط عمومی‌فرمانداری میبد، «حسین فلاح» فرماندارمیبد در جلسه هماهنگی سفر رئیس‌جمهور که با حضور جمعی از مسئولین در سالن اندیشه فرمانداری برگزار شد؛ گفت: حضور در این اجتماع بزرگ، نشانه بصیرت سیاسی و ارزش نهادن به شخصیت‌های دولت و نظام است و اقتدار نظام و انقلاب هم که در عرصه‌های بین‌المللی تعیین‌کننده است به این حضور مردم در حمایت از دولت و نظام برمی‌گردد.

حسین فلاح گفت: از همه ادارات و نهادها و اقشار مختلف مردم دعوت می‌کنیم که در استقبال از حضور رئیس دولت و هیئت همراه که قطعاً آثار و برکات فراوانی هم به دنبال دارد حضور یابند.

وی خاطرنشان کرد: برای جابه‌جایی مردم به مرکز استان هم تمهیدات لازم با مشارکت فرمانداری، شهرداری، آموزش‌وپرورش و دانشگاه‌ها اندیشیده شده است.

عالی‌ترین مقام اجرایی شهرستان افزود: قراراست اتوبوس‌ها روز یکشنبه نوزدهم آبان ساعت ۷ ونیم صبح در مصلی آیت‌الله اعرافی حضور و مردم را به مرکز شهر یزد و میدان امیر چخماق انتقال دهند.