نوامبر 5th, 2019 تعداد بازدید: پرینت مطلب ارسال به دوستان

4 سال پیشتر: پنج پروژه درمیبد برای سفر رئیس‌جمهور به استان مصوب شده است

فرماندارمیبد در سفر به تهران، در دیدار با مدیر امور پایش، ارزیابی و اطلاعات مدیریت سازمان برنامه بودجه کشور از پادار شدن پنج پروژه در سفر رئیس‌جمهور به استان یزد خبر داد.

به گزارش روابط عمومی‌فرمانداری میبد، «حسین فلاح» فرماندارمیبد به همراه «کمال دهقانی» نماینده مردم تفت و میبد در مجلس شورای اسلامی‌در سفر خود به تهران مسائل و مشکلات شهرستان را پیگیری کرد.

فرماندارمیبد در دیدار اول خود با “دکتر عیسی کلانتری” معاون رئیس‌جمهور و رئیس سازمان حفاظت محیط‌زیست کشور گفت: طی درخواستی که برای تجهیز محیط‌زیست میبد ارائه‌شده بود؛ دکتر کلانتری نسبت به تجهیز اداره محیط‌زیست شهرستان قول مساعد داد.

حسین فلاح افزود: یکی دیگر از بحث‌ها در این دیدار که به همت دفتر نماینده مردم تفت و میبد در مجلس شورای اسلامی‌هماهنگی آن صورت گرفته بود؛ مشکل یک واحد صنعتی درمیبد بود که باراهنمایی و تدبیر قرار شد به شیوه مطلوب این مشکل را حل کنیم.

فلاح سپس در دیدار با “دکتر جغتایی” مدیر امور پایش، ارزیابی و اطلاعات مدیریت سازمان برنامه بودجه کشور، که برای هماهنگی سفر رئیس‌جمهور و ارزیابی پروژه‌های میبد با “آیت‌الله اعرافی” دیدار داشتند؛ از پادار شدن ۵ پروژه در سفر رئیس‌جمهور به استان خبر داد و گفت: پنج پروژه برای سفر هیئت دولت به استان در شهرستان میبد مصوب شده است که این امر را به فال نیک می‌گیریم.

وی تصریح کرد: اقدامات خوبی قرار است در حوزه بهداشت و درمان، ورزش و راه برای شهرستان میبد در سفر رئیس‌جمهور در روز یکشنبه اتفاق بیافتد که پیشاپیش ما از خدمات دولت تدبیر و امید قدردانی می‌کنیم.