نوامبر 4th, 2019 تعداد بازدید: پرینت مطلب ارسال به دوستان

4 سال پیشتر: مسئول عقیدتی سیاسی نیروی انتظامی شهرستان میبد: روحیه استکبار ستیزی ،تجاوز و تعدی گری جز ذات آمریکاییان است

حجت الاسلام علیرضا زارع ارنانی مسئول عقیدتی سیاسی نیروی انتظامی‌شهرستان میبد در راهپیمایی ۱۳ آبان گفت :روحیه استکبار ستیزی ،تجاوز و تعدی گری جز ذات آمریکاییان است واین صفت برای آنان ملکه شده است وهرگز از آنان جدا نمی‌شود واین صفات از گذشته تا به امروز تغییری نکرده است .

به گزارش میبد نیوز حجت الاسلام علیرضا زارع ارنانی مسئول عقیدتی سیاسی نیروی انتظامی‌شهرستان میبد در راهپیمایی یوم الله ۱۳ آبان گفت : ۱۳آبان یاد آور دستگیری امام وتبعید به ترکیه ،کشتار دانش آموزان در اعتراض به سیاستهای رژیم ستم شاهی،تسخیر لانه جاسوسی آمریکا رد سال ۵۸ به دست جوانان پیرو خط امام است .

وی در ادامه به دستگیری امام (ره) وتبعید ایشان به ترکیه اشاره کرد وگفت : آمریکا ییان ومستشاران نظامی‌آمریکایی که در ایران حضور داشتند توسط دولت وقت لایحه ای به نام لایحه کاپیتولاسیون تصویب کردند که محتوای این لایحه مبنی عدم دخالت دادگاه ایران در برابر جرم وجنایت آمرییکایان بود . امام (ره) وقتی متوجه شدند در ۴آبان ۴۳ هم سخنرانی کردند وهم بیانیه دادند در سخنرانی خود امام آیه «انا لله وانا الیه راجعون» را خواند وفرمود : استقلال ما را فروختند و عزت ماراپای کوب کردند وعظمت ایران از بین رفت چرا که قانونی را به مجلس بردند که تمام مستشاران آمریکا یی به هرجرم جنایتی که دست بزنند در امان هستند وامام در بیانیه خود در این رابطه بیان داشتند : خدا برای سلطه کافران بر مومنان هیچ راهی قرار نداده است ودر پی این اعتراض امام (ره) را دستگیر وبه ترکیه تبعید کردند .

مسئول عقیدتی وسیاسی نیروی انتظامی‌با بیان اینکه سلطه ناپذیری یکی از ارزشهای اسلامی‌مسلمانان است ومسلمانان هیچ گاه سلطه را نمی‌پذیرند گفت : امام خامنه ای در سخنرانی روز گذشته در جمع دانشجویان ودانش آموزان فرمودند آمریکای امروز هیچ گونه تغییری با آمریکای گذشته نکرده است وروحیه تعدی گری وتجاوز گری آن همچنان باقی است .
زارع در ادامه با اشاره به اینکه همگان باید از امام ورهبری حمایت کنند تا آسیبی نبینیم تصریح کرد : تسخیر لانه جاسوسی آمریکا توسط جوانان موجب شکست ابهت آمریکا شد امروز هم اگر به جوانان بها ومیدان داده شود همچون گذشته حماسه آفرینی خواهند کرد .
وی با اشاره به اینکه نجات وسعادت ما در گرو اطاعت از رهبری است گفت :آنچه در بین سه واقعه مهم ۱۳ آبان مشترک است حفظ استکبار ستیزی است وامروزه تنها مقامی‌که در مقابل آمریکا حرف میزند وایستادگی می‌کند وترسی در وجودشان راه ندارد مقام معظم رهبری است .