متن پیام تسلیت «حسین فلاح» فرماندارمیبد:

انا لله و انا الیه راجعون

شور و دلدادگی اربعین حسینی امسال آن‌قدر زیاد بود که میلیون‌ها عاشق و دلداده و شیدایی را به سمت بین‌الحرمین کشید و در این میان، تعدادی از همکاران ما هم که دل به کوی یار سپرده بودند؛ عاشقانه خود را به آن گردهمایی حماسی و عظیم اربعین حسینی رساندند تا از قافله عشق به ولایت و سید و سالار شهیدان جا نمانند.

این بود که مرحوم علی‌محمد ملاصادقی از همکاران این اداره که از نیروهای ارزشی، انقلابی و ولایی بود هم چند روز مانده به اربعین راهی کربلا شد، تا از آن چشمه جوشان معرفت سیراب شود اما تقدیر بر این بود که در بازگشت به‌سوی وطن دچار سانحه شود.

قطعاً هرچند ایشان امروز در بین ما نیست اما در پیشگاه خداوند و مظهر سید و سالار شهیدان از اجری علو و درجاتی والا بسان پاداش شهادت را خواهند داشت.

این‌جانب این مصیبت عظیم و جانکاه را به خانواده ایشان خصوصاً، همسر و فرزندان و والده گرامی‌و برادران وی و همچنین درگذشت همراهان آن فقید سعید آقایان سید محمود میر طالبی و محسن محمدی را تسلیت عرض نموده و از درگاه خداوند متعال برای آن سه عزیز، رحمت و مغفرت بیکران الهی و برای بازماندگان طلب صبر و شکیبایی دارم.

متن پیام تسلیت «محمدابراهیم شوشتری» مشاور وزیر و رئیس مرکز حراست وزارت کشور:

خانواده محترم ملاصادقی رکن‌آبادی

با احترام؛ با نهایت تأسف و تأثر درگذشت ناگهانی همکار عزیزمان آقای علی‌محمد ملاصادقی رکن‌آبادی مسئول حراست فرمانداری میبد را به خانواده و همکاران محترم آن مرحوم تسلیت عرض می‌نمایم. و از خداوند متعال برای ایشان طلب مغفرت کرده و برای خانواده محترمشان صبر جمیل مسئلت می‌نمایم.

میبدنیوز: ضایعه درگذشت نابورانه یکی از نیروهای مردمی، خدوم، همیشه خندان، صبور ، مدیر و مدبر و کارگشا را به عموم مردم شریف میبد و خانواده‌های داغدار ملاصادقی ، محمدی و میر طالبی  تسلیت گفته برای آن مرحوم‌ها غفران الهی و برای بازماندگان صبری جمیل مسئلت می‌نمائیم.

بی شک خدمات ماندگار مرحوم علی محمد ملاصادقی در حافظه تاریخی شهرستان میبد ماندگار خواهد ماند. روحش شاد و یادش گرامی‌باد