سپتامبر 29th, 2019 تعداد بازدید: پرینت مطلب ارسال به دوستان

5 سال پیشتر: روشنایی معابر حادثه‌خیز ظرف ۲ ماه آینده به سرانجام می‌رسد

فرماندارمیبد در بازدید شبانه از چند مسیر حادثه خیر گفت: دو، سه‌نقطه حادثه‌خیز در شهرستان وجود دارد که هنوز از روشنایی برخوردار نیست که از سوی شهرداری و با همکاری اداره برق استان و شهرستان روشنایی آن ظرف ۲ ماه آینده انجام می‌شود.

به گزارش روابط عمومی‌فرمانداری میبد، «حسین فلاح» فرماندارمیبد در بازدید شبانه از چند مسیر حادثه خیر شهرستان گفت: دو سه‌نقطه حادثه‌خیز در شهرستان وجود دارد که هنوز از روشنایی برخوردار نیست.

فلاح افزود: قرار شد این محورها که تیرهای برق آن آماده است از سوی شهرداری و با همکاری اداره برق استان و شهرستان ظرف ۲ ماه آینده انجام شود.

وی مسیر خیابان ورزشگاه شهید چمران به سمت اردکان، میدان سفال و سرامیک به سمت راه‌آهن و بلوار نبی اکرم را ازجمله این مسیر برشمرد و گفت: این مسیرها بااعتباری بالغ‌بر یک میلیارد و ۲۰۰ میلیون تومان از محل اعتبارات اداره برق و شهرداری تأمین خواهد شد.

فرماندارمیبد همچنین افزود: خیابان امام و امام حسین شهر بفروئیه هم از اولویت‌های اداره برق است که قرار است روشنایی آن تا ۲ ماه آینده به سرانجام برسد.

یادآورمی‌شود؛ در سال‌های اخیر اقدامات خوبی در حوزه روشنایی شهرستان میبد با مشارکت بخشداری‌ها و شهرداری‌ها صورت گرفته است.