سپتامبر 23rd, 2019 تعداد بازدید: پرینت مطلب ارسال به دوستان

5 سال پیشتر: رئیس دانشگاه آزاد اسلامی میبد: مهر آغاز روئیدن و شکوفایی اندیشه

همزمان با سراسر کشور زنگ آغاز سال تحصیلی جدید در مجتمع مدارس سما میبد به صدا در آمد.

دکتر احمد علی فلاح رئیس دانشگاه آزاد اسلامی‌واحد میبد در پیامی‌این روز را به دانش آموزان، اولیاء و مربیان تبریک گفت. در این پیام آمده است:

به نام آنکه جان را فکرت آموخت     چراغ دل به نور جان برافروخت

نخستین روز درس، اولین روز مهراست.

اولین روز مهرورزی استاد، روز آفتاب دانش، روز شکستن احساس ، روز زمزمه و لبخند، روز معلم ، روز آشنایی دانش آموزان با کتاب ، روز آشنایی با درس و دنیای تازه است.

مهر آنقدر بوی بهار می‌دهد که پائیز بودن آن به یاد نمی‌آید، مهر فصل خشکیدن و زرد شدن و ریختن نیست، مهرآغاز روییدن و شکفتن است ، پس از نزدیک به صد روز، اینک صدای زنگ مدرسه به فصل فاصله‌ها پایان می‌دهد و خاطره انگیز ترین دوران زندگی دوباره آغاز می‌شود.

خواب تابستانی میز و نیمکت‌های چوبی شکسته می‌شود و در شلوغی دیدار هم شاگردی‌های سال قبل جان می‌گیرد، سکوت حیاط مدرسه در هیاهوی دانش آموزانِ خوشحال می‌شکند، دوست‌های قدیمی، حلقه دوستی را بازتر می‌کنند و دوستان جدید را به جمع خود فرا می‌خوانند. اول مهر روز آغاز دوستی‌ها و صمیمیت‌های پاک بر شما دانش آموزان ،اولیاء، مربیان و خانواده بزرگ سما مبارک باد.

دانشگاه آزاد اسلامی‌واحد میبد و مجتمع سما برای افق ۱۴۰۰ به آموزش صرف نمی‌اندیشد و برای این منظور تمام اهتمام همکارانمان در کنار آموزش و تربیت اصل مهم مهارت آموزی است و برای این منظور برنامه ریزی صورت گرفته است تا دانش آموز در زمان فارغ التحصیلی توانایی راه اندازی کسب و کار یا مهارتی داشته باشند.