جولای 9th, 2019 تعداد بازدید: پرینت مطلب ارسال به دوستان

5 سال پیشتر: ۵ میلیارد تومان دیگر به پروژه ورزنه – ندوشن اختصاص یافت

فرماندارمیبد با اشاره به مبلغ دو میلیارد تومان اختصاص داده‌شده برای جاده ورزنه و ندوشن گفت: مبلغ ۵ میلیارد تومان دیگر نیز برای تکمیل زیرساخت‌های مسیر ورزنه – ندوشن اختصاص یافت.

به گزارش روابط عمومی‌فرمانداری میبد، «حسین فلاح» فرماندارمیبد به همراه «کمال دهقانی» نماینده مردم تفت و میبد در مجلس شورای اسلامی‌در سفر خود به تهران مسائل و مشکلات شهرستان را پیگیری کرد.

فرماندارمیبد در دیدار اول خود با «دکتر غریب پور» معاون وزیر صنعت معدن وتجارت وریس سازمان توسعه ونوسازی معادن وصنایع معدنی ایران گفت: با اختصاص این میزان اعتبار برای این مسیر که به راه قلعه خرگوشی و سورک متصل می‌شود، ان‌شاءالله زیرساخت‌های این پروژه تکمیل خواهد شد و با رایزنی‌هایی هم که در ارتباط با آسفالت این مسیر می‌شود شاهد بهره‌برداری از این پروژه در آینده‌ای نزدیک باشیم.

حسین فلاح همچنین با ارائه گزارشی از ملاقات با وزیر نفت گفت: با هماهنگی‌های نماینده مردم میبد و تفت این دیدار انجام گرفت و مسائل به مرتبط به حوزه ورزش و فعالیت‌های اجتماعی و پیشگیری مطرح و مقرر شد؛ وزارت نفت مساعدت‌هایی در مرتبط با این حوزه‌ها در شهرهای میبد و تفت داشته باشد.

فلاح افزود: سفال و سرامیک و زیلوی میبد نیز از موضوعات مورداشاره وزیر نفت بود که با تسلط نسبت به این هنر صنعت‌های میبد مطرح و پیشنهاد‌های خوبی داده شد که این می‌تواند خبری ویژه باشد چون این اهتمام و توجه می‌تواند موردعنایت برای برنامه‌ریزی و استفاده از این فرصت در سفرها و ملاقات بعدی باشد.

وی همچنین در دیدار با «دکتر فلاح» فرماندهی بسیج وزارت نفت به‌عنوان یک میبدی و نیروی کارآمد در وزارت نفت، موضوعات عمرانی شهر میبد را جداگانه پیگیری نمود.