جولای 4th, 2019 تعداد بازدید: پرینت مطلب ارسال به دوستان

5 سال پیشتر: جلوگیری از ورود خبرنگار میبدی به محل برگزاری کنکور ۹۸

صبح امروز ۱۳تیرماه مسئولین آزمون سراسری در شهرستان میبد از ورود خبرنگار شهرستان جهت پوشش خبری جلوگیری کردند .
به گزارش میبد نیوز صبح امروز یکی از خبرنگاران شهرستان میبد جهت پوشش خبری جلسه کنکور به محل برگزاری آزمون مراجعه کرد ولی علی رغم هماهنگی‌های قبلی با مسئولین برگزاری آزمون، از ورود خبرنگار به داخل جلسه جلوگیری کردند.

 

خبر برگزاری کنکور ۹۸ و رقابت دانش آموزان میبدی از مهم ترین اخبار شهرستان میبد است و چرا باید مسئولین مربوطه از ورود خبرنگار و انتشار این خبر و اطلاع رسانی به مردم شهرستان میبد جلوگیری کنند؟! این درحالیست که سال‌های گذشته از ورود خبرنگار به داخل حوزه امتحانی ممانعتی نمی‌شده وخبرنگار براساس مقررات کنکور همزمان با شروع آزمون جلسه را ترک می‌کرد .
مسئولین برگزاری کنکور اینگونه بیان داشته اند که خبرنگار نمیتواند حق ورود به داخل حوزه را ندارد ومیتواند بیرون از حوزه عکسبرداری کند این درحالیست که آزمون ۱۳تیر توسط مسئولین میبد بازدید و از داخل حوزه امتحانی تصویر برداری شده است .

آزمون سراسری ۹۸توسط برای اولین بار در دانشگاه میبد برگزارشد که چنین اتفاق زشتی از سوی مسئولین این آزمون به خبرنگار میبد شده است که امیدواریم عوامل اجرایی آزمون با کسب تجربه وپختگی شاهد اتفاقات زشت وهمچنین بی احترامی‌به جامعه خبرنگاران نباشیم .

🔺 مسئولین مربوطه باید در خصوص اینگونه رفتار با قشر زحمتکش و پرتلاش خبرنگار پاسخگو باشند.