ژوئن 30th, 2019 تعداد بازدید: پرینت مطلب ارسال به دوستان

5 سال پیشتر: در حسینیه‌ها و تکایا نگاه بسیار خوبی به امر ورزش شده است

فرماندارمیبد در مراسم آغاز کلاس‌های اوقات فراغت ورزشی دانش آموزان گفت: در حسینیه‌ها و تکایا نگاه بسیار خوبی به امر ورزش شده است که با کمک هیئت‌امنای مساجد و تکایا و اداره ورزش برنامه‌های خوبی را در بحث فرهنگ‌سازی اوقات فراغت و ورزش خواهیم داشت.

به گزارش روابط عمومی‌فرمانداری میبد، کلاس‌های اوقات فراغت تابستانی ورزشی دانش آموزان با حضور «حسین فلاح» فرماندارمیبد در مجموعه فرهنگی ورزشی غدیر خانقاه آغاز شد.

فرماندارمیبد در مصاحبه با خبرگزاری صداوسیمای مرکز یزد گفت: ازاین‌جهت که سال ۹۷ در شهرستان میبد سال ورزش بود؛۲ مجموعه ورزشی در خانقاه توسط خیرین ساخته شد.

حسین فلاح امر به ورزش را امربه‌معروف خواند و افزود: در حسینیه‌ها و تکایا نگاه بسیار خوبی به امر ورزش شده است و مجموعه ورزشی غدیر که توسط هیئتی‌های محله خانقاه ساخته‌شده، نمونه‌ای است که دختران و پسران با شور و علاقه آمده‌اند و در کلاس‌های اوقات فراغت تابستان شرکت کردند.

فلاح خاطرنشان کرد: برنامه‌های خوبی در سایر محلات داریم که با هیئت‌امنای مساجد و تکایا و اداره ورزش اقدامات خوبی را در بحث فرهنگ‌سازی اوقات فراغت و ورزش خواهیم داشت.

«محمدرضا زارع» رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان میبد نیز گفت: با پایان امتحانات خردادماه دانش آموزان و آغاز اوقات فراغت تابستان دانش آموزان، باشگاه فرهنگی ورزشی غدیر خانقاه با برنامه‌ریزی خوبی که انجام داده در رشته‌های ورزشی ازجمله، فوتسال، ژیمناستیک، تکواندو، ایروبیک و آمادگی جسمانی نسبت به ثبت‌نام از دانش آموزان اقدام کرده است.

«حاج مرتضی صفدری زاده» خیر این مجموعه ورزشی هم گفت: باشگاه فرهنگی ورزشی غدیر این افتخار را دارد؛ با تأسیس آکادمی‌فوتسال درمیبد و جذب علاقه‌مندان به رشته فوتسال در رده‌های سنی خردسالان، نوجوانان و جوانان مقدمات آماده‌سازی برای تعلیم را فراهم کند.

صفدری زاده افزود: قطعاً فوتسال شهرستان میبد و استان با تأسیس چنین مراکز تعلیمی‌می‌تواند جایگاه خودش را در فوتسال کشور تقویت کند.

گفتنی است؛ کلاس‌های اوقات فراغت در مجموعه فرهنگی ورزشی غدیر با ۳۰ درصد تخفیف انجام می‌گیرد.