ژوئن 12th, 2019 تعداد بازدید: پرینت مطلب ارسال به دوستان

5 سال پیشتر: بیش از ۶۰ غرفه در اولین نمایشگاه منطقه‌ای صنایع‌دستی استان یزد مهیا شد

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی فرماندارمیبد با اشاره به اینکه بیش از ۶۰ غرفه در اولین نمایشگاه منطقه‌ای صنایع‌دستی مهیا شده است، گفت: اولین نمایشگاه منطقه‌ای صنایع‌دستی با محوریت زیلو ساعت ۲۱ روز ۲۳ خرداد با حضور مسئولان استان و شهرستان در سالن ورزشی شهدای میبد افتتاح می‌شود.

به گزارش روابط عمومی‌فرمانداری میبد، «علیرضا ابوالحسنی» معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی فرماندارمیبد و دبیر برگزاری نمایشگاه منطقه‌ای صنایع‌دستی استان یزد، افزود: امروز با بازدیدی که شد، مهیا شدن بیش از ۶۰ غرفه با امکانات جدید و همچنین پارکینگ و تردد مسائل نقلیه در مسیر نمایشگاه موردبررسی قرار گرفت و هماهنگی لازم برای تسهیل تردد و برپا کردن سه سیاه‌چادر در محوطه نمایشگاه انجام شد.

ابوالحسنی ادامه داد: امکانات سرمایشی و گرمایشی غرفه‌ها هم مورد پیگیری قرار گرفت و با استقبالی که شده بیرون از سالن نیز غرفه‌هایی مهیا می‌شود تا از ظرفیت همه هنرمندان استفاده شود.

وی اشاره کرد: غرفه کودک نیز در این نمایشگاه که برپایی آن تا روز ۲۷ خرداد ادامه دارد باهدف آشنایی کودکان با صنایع‌دستی به‌خصوص زیلو و آموزش این هنر به خانواده‌ها و کودکان برپا است.

دبیر برگزاری اولین نمایشگاه منطقه‌ای صنایع‌دستی استان یزد در پایان اظهار داشت: جشنواره طرح و نقش زیلو نیز در حاشیه این نمایشگاه در محوطه شاه‌عباسی میبد با دعوت از هنرمندان سراسر کشور برگزار می‌شود.