می 22nd, 2019 تعداد بازدید: پرینت مطلب ارسال به دوستان

5 سال پیشتر: روانبخش: دولت نسبت به اصلاح نظام بودجه‌ریزی کشور بی‌تفاوت است

عضو جبهه پایداری گفت:‌ دولت پس از فرصت چهار ماهه رهبر معظم انقلاب در خصوص اصلاح نظام بودجه‌ریزی کشور، هنوز گام‌های مؤثری در این خصوص برنداشته است.

حجت الاسلام قاسم روانبخش در گفتگو با خبرنگار حوزه احزاب و تشکل‌های اظهار کرد: متأسفانه عزم جدی در میان مسئولان دولتی برای اجرای بندهای بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی‌وجود ندارد؛ لذا دولت باید در گام نخست زمینه حضور جوانان را برای قبول مسئولیت‌ها فراهم می‌کرد، اما چنین اتفاقی رخ نداده است.

وی ادامه داد: رهبر معظم انقلاب اسلامی‌حق داشتند که مخاطبان بیانیه گام دوم را جوانان قرار دهند و در این موضوع پیامی‌نهفته است و این پیام نشان داد که امید رهبر معظم انقلاب به مسئولان کشور نیست،‌ بلکه امیدشان برای ایجاد تغییرات مهم و رشد و شکوفایی کشورمان،‌ به نسل جوان است.

عضو جبهه پایداری انقلاب اسلامی‌تصریح کرد: رهبرمعظم انقلاب اسلامی‌نسبت به نظام بودجه‌ریزی کشور انتقاد داشتند و به دولت و مجلس هشدار دادند که چهار ماه فرصت دارند تا این نظام را اصلاح کنند، اما پس از گذشت دو ماه همچنان جدیتی در این حوزه از سوی مسئولان و نمایندگان مشاهده نمی‌شود و به‌طور یقین در این دو ماه باقی مانده هم، دولت و مجلس قدمی‌در این خصوص بر نخواهند داشت.

روانبخش خاطرنشان کرد: متأسفانه خانه ملت به یک مجلس وکیل‌الدوله تبدیل شده است و بیشتر مسیری را که دولت طی می‌کند آن‌ها هم می‌روند؛ لذا این دوره از مجلس از کمترین استقلال برخوردار است و این موضوع منجر شده تا مجلس به تابع دولت تبدیل شود نه ناظر بر دولت و همین مسئله در نهایت عدم اجرای صحیح و دقیق بیانیه گام دوم را در پی دارد.