می 15th, 2019 تعداد بازدید: پرینت مطلب ارسال به دوستان

5 سال پیشتر: آسفالت مسیرهای روستایی و فرودگاه میبد پیگیری شد

در سفر یک‌روزه فرماندارمیبد به تهران، تأمین قیر برای روستاها و نیز بهسازی مسیرهای بافت تاریخی مزرعه کلانتر و فرودگاه شهرستان در دیدار جداگانه با مسئولین وزارت راه و شهرسازی و بنیاد مسکن کشور مورد پیگیری قرار گرفت و مقرر شد تأمین اعتبار شود.

به گزارش روابط عمومی‌فرمانداری میبد، «حسین فلاح» فرماندارمیبد در حاشیه دیدار با «محمدرضا شاملو» معاون عمران روستایی بنیاد مسکن کشور بیان داشت: پیرو تماس‌های تلفنی آیت‌الله اعرافی امام‌جمعه میبد و نیز هماهنگی‌هایی که مسئولین بنیاد مسکن استان با معاونت عمران روستایی بنیاد مسکن کشور داشتند و دیداری که در تهران صورت گرفت، مسائل مرتبط حوزه‌های عمرانی روستایی موردبررسی قرار گرفت.

Made using TurboCollage from www.TurboCollage.com

حسین فلاح تأمین قیر برای روستائیان که مقرر شد تا ۵۰۰ تن قیر تأمین شود، تأمین اعتبار برای پل مهرآباد، بهسازی مسیرهای بافت تاریخی روستای مزرعه کلانتر و … را ازجمله موضوعات مطرح‌شده در دیدار با معاونت عمران روستایی بنیاد مسکن کشور برشمرد.

فلاح در ادامه با اشاره به ملاقاتی که همچنین با «دکتر خادمی» معاون وزیر راه و شهرسازی و مسئولین این وزارتخانه داشت روند دیدار انجام‌شده را نیز به صورتی مطلوب توصیف کرد.

فرماندارمیبد با تشکر از پیگیری‌های امام‌جمعه شهرستان، افزود: در این دیدار قرار شد جهت اتمام آسفالت مسیر بفروئیه به سمت کمربندی و نیز فرودگاه میبد تأمین قیر شود تا در آینده‌ای نزدیک شاهد راه‌اندازی اولیه فرودگاه برای ارائه خدمات آموزشی پروازی و فرود هواپیماهای فوق سبک باشیم.

در این دیدارها «محمدجواد احمدی» بخشدار مرکزی میبد نیز حضور داشت.