می 4th, 2019 تعداد بازدید: پرینت مطلب ارسال به دوستان

5 سال پیشتر: انجام فعالیت‌ها با داشتن چشم‌انداز و برنامه‌ریزی نتیجه می‌دهد

امام‌جمعه میبد در دیدار با بخشدار بفروئیه گفت: داشتن چشم‌انداز همراه با برنامه‌ریزی چندساله و نیز محاسبه‌های مالی و تعیین پروژه‌ها می‌تواند موجب موفقیت درروند انجام فعالیت‌ها و نتیجه دهنده باشد.

به گزارش روابط عمومی‌فرمانداری میبد، «حسین فلاح» فرماندارمیبد و «فخرالسادات آقایی» بخشدار جدید بخش بفروئیه با «آیت‌الله اعرافی» مدیر حوزه‌های علمیه سراسر کشور و امام‌جمعه شهرهای میبد و قم دیدار و گفتگو کردند.

آیت‌الله اعرافی در این دیدار به بخشدار بفروئیه گفت: دوران مسئولیتی که بر عهده ما است با گذر زمان به اتمام می‌رسد و آنچه از آن می‌ماند قصد و نیت خالص و خیر در خدمت به مردم است که در دنیا و آخرت برای ما می‌ماند.

اعرافی در ادامه لزوم داشتن نظم و انضباط اداری و کاری با نگاه جهادی و انقلابی همراه با تلاش و به‌دوراز بروکراسی اداری را توصیه کرد.

امام‌جمعه میبد با اشاره به لزوم داشتن چشم‌انداز و برنامه‌ریزی درروند انجام فعالیت‌ها تصریح کرد: مشارکت مردم در توسعه امور بسیار اهمیت دارد و مهم است که آن‌ها با حضور خود که دارای برکتی بی‌اندازه و غیرقابل ارزش‌گذاری است در انجام فعالیت‌ها همراهی داشته باشند.

مدیر حوزه‌های علمیه سراسر کشور ادامه داد: همچنین می‌توان با تعامل و داشتن شگردی خاص پتانسیل بالقوه شوراها و دهیاری‌ها به عنصری فعال مبدل کرد.

«فخرالسادات آقایی» بخشدار بفروئیه نیز در این دیدار گفت: رهنمودها و تجربیات می‌تواند سرلوحه در انجام فعالیت‌ها و مدیریت مشکلات و مسائل باشد و سربلند بودن در انجام فعالیت‌ها را به دنبال داشته باشد.