می 4th, 2019 تعداد بازدید: پرینت مطلب ارسال به دوستان

5 سال پیشتر: به همت میبدی‌ها مناطق سیل‌زده بازسازی می‌شود

فرماندارمیبد در جلسه شورای فرهنگ عمومی، گفت: با برنامه‌ریزی و هماهنگی که خواهد شد بازسازی مناطق سیل‌زده نیز با کمک و همراهی و همت مردم و واحدهای صنعتی انجام می‌گیرد.

 

به گزارش روابط عمومی‌فرمانداری میبد، اولین جلسه شورای فرهنگ عمومی‌سال ۱۳۹۸ با حضور «آیت‌الله اعرافی» مدیر حوزه‌های علمیه سراسر کشور و امام‌جمعه شهرهای قم و میبد، «حسین فلاح» فرماندار و اعضای این شورا در بیت مرحوم آیت‌الله اعرافی (ره) برگزار شد.

فرماندارمیبد در این جلسه با ارائه گزارش کاملی از کمک‌های مردمی‌به مناطق سیل‌زده، گفت: از همان روزهای اول به وجود آمدن آسیب سیل برای کمک به سیل‌زدگان با هماهنگی‌هایی که به عمل آمد از طریق شهرداری‌ها اکیپ‌هایی به مناطق سیل‌زده ارسال شد و درمجموع سه اکیپ عمرانی در این زمینه با فعالیتی که داشتند به‌صورت متمرکز مسائل مرتبط به سیل را پیگیری کردند و همچنان نیز دنبال می‌شود.

حسین فلاح افزود: نیروی انتظامی، آموزش‌وپرورش، هلال‌احمر، گروه‌های مردمی‌و جهادی، موکب‌ها و… همه به‌نوعی در جمع‌آوری اقلام کمک‌های مردمی‌در محلات، مدارس و پایگاه‌ها و ارسال کمک‌ها، پخت غذا در منطقه و سرویس‌دهی به سیل‌زدگان و… مشارکت کردند و درمجموع حدود ۳۰ میلیارد ریال به سیل‌زدگان کمک شد.

فلاح همچنین به کمک‌های شرکت‌های کاشی میبد نیز اشاره کرد و اظهار امیدواری نمود که ان‌شاءالله با همکاری و همراهی مردم به‌ویژه کارخانه‌های کاشی و دیگر واحدهای صنعتی شهرستان میبد بتواند در بازسازی مناطق سیل‌زده هم مشارکت داشته و نقش‌آفرین باشد.

در این جلسه بر اجرای مصوبه‌های شورای فرهنگ عمومی‌تأکید و مقرر شد از اجرای مصوبه‌ها در ادارات قدردانی به عمل آید و اجرای مصوبه‌های انجام‌نشده با تعیین زمان‌بندی از سوی دستگاه‌ها پیگیری شود.