می 2nd, 2019 تعداد بازدید: پرینت مطلب ارسال به دوستان

5 سال پیشتر: کارگران در رونق تولید نقش بسیار مؤثر دارند

فرماندار در دیدار با کارگران کارخانه مجتمع کاشی میبد ضمن تبریک روز جهانی کارگر، گفت: تلاش کارگران نقش بسیار مؤثری در رونق تولید دارد و باید همه قدردان زحمت‌هایی آن‌ها در عرصه تولید و سازندگی کشور باشیم.

به گزارش روابط عمومی‌فرمانداری میبد، هم‌زمان با هفته کار و کارگر «حسین فلاح» فرماندار با حضور در کارخانه تولیدی کاشی و سرامیک مجتمع کاشی میبد ضمن بازدید از این واحد صنعتی با کارگران این کارخانه دیدار و گفتگو کرد.

فرماندارمیبد در دیدار با کارگران این واحد صنعتی با تبریک این روز، به کارگران گفت: از اینکه شما در این شرایط سخت در عرصه تولید نقشی مؤثر دارید و همکاری دارید، باید قدردانی کرد.

حسین فلاح تصریح کرد: علی‌رغم اینکه با شرایط سختی باوجود مشکلات اقتصادی روبرو هستید، اما باید خدا را به خاطر وجود فضایی مناسب که به همت کارفرمایان برای کار و تلاش شما فراهم‌شده است، شاکر باشید.

فلاح در ادامه اظهار داشت: کارفرمایان از عملکردهای شما احساس رضایت دارند، شما با تلاش خود آن‌ها را ازخودراضی نگه‌داشته‌اید و همان‌گونه نیز می‌توانید با اوقات شیرین و سازش باکم و کاستی‌های‌ها به مدیریت زندگی خود بپردازید.

گفتنی است، ۵۰۰ این واحد صنعتی با ۵۷۰ نیرو و تولید یک‌میلیون و ۲۰۰ هزار مترمربع کاشی و سرامیک کف و بدنه در سال توانسته است هزار مترمربع کاشی در سال را به کشورهای عراق، پاکستان، گرجستان و کشورهای آسیای میانه صادر و زمینه ۸۰۰ هزار دلار ارزآوری را برای کشور فراهم کند.

«داوود رعیت» مدیرعامل این واحد تولیدی موفق و کارآفرین نیز گفت: سال رونق تولید، فرصتی برای تلاش مضاعف، خودباوری و نتیجه یک‌عمر مقاومت و پایداری است.