آوریل 29th, 2019 تعداد بازدید: پرینت مطلب ارسال به دوستان

5 سال پیشتر: کشف ۸ هزار لیتر سوخت قاچاق در میبد/ دستگیری موبایل قاپ ها کمتر از ۱۲ ساعت در میبد

کشف ۸ هزار لیتر سوخت قاچاق در میبد

فرمانده انتظامی‌شهرستان میبد از توقیف یک دستگاه خودرو و کشف ۸ هزار لیتر سوخت قاچاق خبر داد.
به گزارش خبرنگار پایگاه خبری پلیس، سرهنگ “سیدمحمدطاهر موسوی” در تشریح جزئیات این خبر گفت: ماموران پلیس شهرستان میبد هنگام کنترل محورهای مواصلاتی یک دستگاه کامیون را به ظن قاچاق متوقف کردند.
وی ادامه داد: ماموران پس از بررسی اسناد، مدارک و بارنامه خودرو متوجه شدند این خودرو حامل ۸ هزار لیتر سوخت قاچاق می‌باشد که به همین منظور خودرو توقیف و یک متهم را نیز دستگیر کردند.
فرمانده انتظامی‌شهرستان میبد افزود: متهم این محموله¬ نفتی را به صورت قاچاق بارگیری کرده بود که به مراجع قانونی معرفی شد.
موسوی یادآور شد: پرونده ای در این زمینه تشکیل و تحویل مراجع قانونی شد

دستگیری موبایل قاپ‌ها کمتر از ۱۲ ساعت در میبد
فرمانده انتظامی‌شهرستان میبد از دستگیری ۳ نفر سارق موبایل قاپ و کشف کمتر از ۱۲ ساعت توسط ماموران کلانتری مرکز شهرستان میبد خبر داد.
سید محمد طاهر موسوی در تشریح جزئیات این خبر گفت: در پی وقوع یک فقره موبایل قاپی از یک خانم توسط یک دستگاه موتورسیکلت با ۳ سرنشین، موضوع بصورت ویژه در دستور کار ماموران تجسس کلانتری مرکز این شهرستان قرار گرفت.
وی افزود: ماموران پلیس میبد با انجام اقدامات تخصصی و بازبینی دوربین‌های سطح شهر میبد، یک سارق را در این راستا شناسایی و پس از هماهنگی با
مقامات قضائی در مخفیگاهش دستگیر کردند.
سرهنگ موسوی تصریح کرد: متهم دستگیر شده در بازجویی تخصصی ماموران پلیس به موبایل قاپی اعتراف و در یک عملیات جداگانه همدست وی نیز دستگیر شدند.
این مقام انتظامی‌در ادامه بیان داشت: متهمان قصد شکستن قفل گوشی و استفاده از محتویات داخل گوشی را داشتند.
فرمانده انتظامی‌شهرستان میبد ضمن اشاره به تحویل متهمان به مراجع قضایی در خاتمه اظهار داشت: برابر بررسی‌های انجام شده سارقان موبایل بیشتر دست به سرقت تلفن‌های همراه با قیمت بالا می‌زنند و زمانی که فرد با موبایل صحبت می‌کند سارقان اقدام به قاپیدن آن و فرار از محل با موتورسیکلت می
نمایند از طرفی شهروندان می‌بایست در مراکز خرید و محل‌های شلوغ و پر رفت و آمد و در زمان صحبت با موبایل مواظب اطراف و افراد مظنون باشند