آوریل 29th, 2019 تعداد بازدید: پرینت مطلب ارسال به دوستان

5 سال پیشتر: بهترین و بیشترین تعامل را کارگران و کارفرمایان میبدی دارند

فرماندارمیبد در حاشیه مراسم زنگ ورزش در یک واحد صنعتی شهرستان با تبریک هفته جهانی کارگر گفت: بهترین و بیشترین تعامل بین کارگران و کارفرمایان و نگاه مثبت هر دو قشر را ما تابه‌حال در شهرستان میبد داشته‌ایم و ان‌شاءالله با این نگاه و تعامل رونق بیشتر تولید را داشته باشیم.

 

به گزارش روابط عمومی‌فرمانداری میبد، هم‌زمان با هفته کار و کارگر زنگ ورزش با حضور «حسین فلاح» فرماندار و جمعی از مسئولین استان و شهرستان در کارخانه تولیدی کاشی و سرامیک یاقوت به صدا درآمد.

فرماندارمیبد در حاشیه این مراسم، گفت: شهرستان میبد ۱۷ هزار کارگر بیمه‌شده دارد و درمجموع با در نظر گرفتن خانواده‌های آن‌ها حدود ۷۰ هزار نفر از طریق کارگری امرارمعاش می‌کنند.

حسین فلاح افزود: همچنین میبد با داشتن ۵۰ تشکل کارگری ۲۰ درصد تشکل‌های استان را در خود دارد و این اتفاق خوبی برای شهرستان است.

فلاح در ادامه تعامل بین کارگران و کارفرمایان درمیبد را ستود و اظهار داشت: باوجوداین تعامل ما کمترین مسائل و مشکلات را در حوزه کار و کارگری و کارفرمایی داشته‌ایم که با نگاه خوب هر دو قشر این مشکلات نیز تابه‌حال مرتفع شده است.

تعامل بین کارفرمایان و کارگران نوآوری در فعالیت‌ها را به دنبال دارد

فرماندارمیبد همچنین در نشست مرتبط با مسائل کار و کارگری و کارفرمایی که در این کارخانه برگزار شد، گفت: وقتی صنعت، علم و تجربه در کنار هم باشند، با مشکل کمتری روبرو خواهیم شد، همچنین نوآوری‌ها و ابتکارها نتیجه تعامل میان کارفرمایان و کارگران است.

وی تصریح کرد: باوجود نگاه خوب دولتمردان و تلاش صنعتگران آنچه از صادرات عاید واحدهای صنعتی به‌خصوص کوچک می‌شود، باید طوری برنامه‌ریزی کرد که بتوان یک سری قطعات، دستگاه‌ها و ملزومات موردنیاز کارخانه را خریداری کرد.

فرماندارمیبد ادامه داد: این موضوعی است باوجودی که نیاز به پیگیری دارد، باید پیگیری شود و امیدوار بود و تلاش کرد تا از شرایط سخت ایجادشده به دنبال به وجود تحریم‌های استکبار جهانی در این مرحله عبور کنیم.

تجلیل از مدیرعامل و کارگران این کارخانه با اهدا شاخه گل و همچنین بازدید از کارخانه کاشی رباط از دیگر برنامه‌های هفته کار و کارگری در شهرستان میبد بود.