آوریل 27th, 2019 تعداد بازدید: پرینت مطلب ارسال به دوستان

5 سال پیشتر: اقدامات عمرانی در اردوگاه بنستان و سورک پیگیری می‌شود

فرماندارمیبد گفت: با هماهنگی‌های صورت گرفته و اعتبارات اختصاص‌یافته اقدامات عمرانی مانند زیرسازی و تجهیز اردوگاه بنستان و تأمین آب شرب و برق‌رسانی برای روستاهای بخش ندوشن و همچنین مسائل مرتبط به آبخیزداری روستای سورک پیگیری می‌شود.

به گزارش روابط عمومی‌فرمانداری میبد، «حسین فلاح» فرماندارمیبد در حاشیه بازدید از اردوگاه دانش‌آموزی آیت‌الله خامنه‌ای بنستان اظهار داشت: با هماهنگی که از طریق اداره آموزش‌وپرورش استان با حضور «علی رمضانی» مدیرکل هنری و فرهنگی وزارت آموزش‌وپرورش شده بود و بازدیدی که شد، تصمیمات خوبی گرفته شد.

Made using TurboCollage from www.TurboCollage.com

حسین فلاح افزود: پیرو این بازدید و جلسه‌ای که با وزیر آموزش‌وپرورش در تهران برگزار شد، قول مساعد داده شد در اولین مرحله اعتبارات خوبی برای زیرسازی و تجهیز اردوگاه بنستان اختصاص یابد.

تخصیص ۱۰ میلیارد ریال برای آبخیزداری منطقه سورک

فلاح همچنین با اشاره به جلسه‌ای که با شورا در مورد مسائل مرتبط با بخش ندوشن برگزار شد، گفت: در این جلسه مقرر شد آب شرب و برق‌رسانی برای دو روستایی که در این بخش فاقد دهیاری هستند، تأمین شود.

وی ادامه داد: همچنین طی نشستی با حضور «رضا باقری» معاون آبخیزداری اداره کل منابع طبیعی و آبخیزداری استان یزد، مسائل مرتبط به آبخیزداری مطرح و برای آن اعتباراتی تعیین و در نظر گرفته شد.

فرماندارمیبد در پایان گفت: مقرر شد ۱۰ میلیارد ریال برای آبخیزداری منطقه سورک در نظر گرفته شود، برای ندوشن نیز اعتبارات خوبی حدود ۲۰ میلیارد ریال تأمین‌شده که ان‌شاءالله با این اعتبارات بهسازی مسیر رودخانه‌ها و برداشت رسوبات پیگیری می‌شود تا اگر منطقه باسیل روبرو شد بتوان با مدیریت آن آسیب‌ها را کاهش داد.

گفتنی است، ادای احترام و قرائت فاتحه به گلزار شهدا از دیگر برنامه سفر یک‌روزه فرماندارمیبد به روستای سورک از توابع بخش ندوشن بود.