آوریل 17th, 2019 تعداد بازدید: پرینت مطلب ارسال به دوستان

5 سال پیشتر: جوانان با حضوری هوشمندانه نقش چشمگیری در جامعه دارند

فرماندارمیبد در پیامی‌به مناسبت ولادت حضرت علی‌اکبر (ع) و روز جوان حضور هوشمندانه جوانان در جامعه را نقش‌آفرین خواند.

به گزارش روابط عمومی‌فرمانداری میبد، متن پیام «حسین فلاح» فرماندارمیبد به مناسبت ولادت حضرت علی‌اکبر (ع) و روز جوان به شرح زیر است:

جوانی، بهار عمر است و بسیاری از پیروزی‌ها و کامیابی‌ها، تنها در سایه جوانی امکان‌پذیر است و بسیاری از آرزوها و هدف‌ها، فقط در فرصت جوانی قابل‌دستیابی است.

جوانان ایران اسلامی‌همواره در تمامی‌عرصه‌ها حضوری پرشور، آگاهانه و هوشمندانه داشته‌اند و نقش چشم‌گیر و قابل‌توجهی در پیشرفت کشور ایفا نموده‌اند.

بسیار مفتخریم که سهم جوانان شهرستان میبد از این افتخارآفرینی‌ها، بسیار درخشان و قابل‌توجه بوده است و این امید می‌رود که با مدیریت جهادی ما مسئولان، بستر اشتغال، معیشت، ازدواج، مسکن و انتظارات و مطالبات آن‌ها با مسائل فرهنگی و اجتماعی جوانان برنامه‌هایی متناسب با ظرفیت‌های موجود در شهرستان برای ارتقاء هویت جوانان و ایجاد آرامش و آسایش برای آن‌ها به کار گرفته شود.

امروز با شناختن نیازها و دادن امکانات مناسب به نسل جوان و مبارزه هدف‌دار و با تبیین شخصیت حضرت علی‌اکبر (ع) برای نسل جوان می‌توان به فرمایش مقام معظم رهبری که سال ۹۸ به نام *رونق تولید* نام‌گذاری شد،  لبیک گفت.

این‌جانب به مناسبت ولادت زیباترین، بااخلاق‌ترین، داناترین و رشیدترین جوان تاریخ‌ساز عاشورا، حضرت علی‌اکبر (ع)، میلاد الگوی جوانان ایران اسلامی‌و روز جوان را به‌تمامی‌جوانان این کشور و بخصوص جوانان شهرستان میبد تبریک و تهنیت عرض نموده و موفقیت و بهروزی آن‌ها را در مسیر رشد و اعتلای روزافزون نظام مقدس جمهوری اسلامی‌از خداوند متعال مسئلت می‌نمایم