مارس 25th, 2019 تعداد بازدید: پرینت مطلب ارسال به دوستان

5 سال پیشتر: پروژه های نیمه تمام و ۲۰ پروژه جدید در میبد پیگیری می شود

فرماندار میبد گفت : طی نشستی باحضور آیت الله اعرافی و نماینده مردم تفت ومیبد در مجلس شورای اسلامی‌در سال ۹۸ ، اتمام پروژه‌های نیمه تمام سال گذشته و تعریف ۲۰ پروژه جدید ، همچنین تسهیل گری امور مرتبط با صنعت و تولید در دستور کار ادارات شهرستان میبد قرار گرفت .

به گزارش روابط عمومی‌فرمانداری میبد، «حسین فلاح» فرماندار میبد درحاشیه نشست با آیت الله اعرافی مدیرحوزه‌های علمیه سراسر کشور و امام جمعه شهرهای قم و میبد در خصوص اولویت بندی پروژه‌های فرهنگی ، اجتماعی و عمرانی سال ۹۸ ، اظهار داشت : پیرو جلسه‌های تشکیل شده در سال قبل، طی یک جلسه سه ساعته نشستی جهت بررسی اولویت‌ها با حضور امام جمعه و نماینده مردم تفت ومیبد در مجلس شورای اسلامی‌برگزار شد.

حسین فلاح افزود : در سال گذشته حدود ۳۵ پروژه برای اجرا اولویت بندی شد، که نزدیک به ۶۰ درصد آنها اجرایی ، عملیلتی و به اتمام رسید، که می‌توان گفت که این موضوع یک  اتفاق خوب و میمونی بود که با عنایت امام جمعه میبد ، پیگیری‌های نماینده مردم شهرستان و همکاری مسئولین در ادارات و فرمانداری در سال گذشته اتفاق افتاد.

فرماندارمیبد با اشاره به سال رونق تولید تصریح کرد: در سال جدید نارسایی‌ها و کمبود‌ها در حوزه صنعت ، تکمیل پروژه‌های نیمه تمام و همچنین یک سری  پروژه‌های میراث فرهنگی از طریق اعتبارات استانی ، ملی و شهرستانی به طور مطلوب دنبال خواهد شد.