مارس 23rd, 2019 تعداد بازدید: پرینت مطلب ارسال به دوستان

5 سال پیشتر: استاندار یزد :شهرستان میبد توانمندی لازم برای ایجاد رونق اشتغال را دارد

استاندار یزد گفت:شهرستان میبد با توجه به توانمندی‌ها و ظرفیت‌های لازم به شعار سال توجه کند.

به گزارش میبد نیوز، محمد علی طالبی استانداریزد در جمع فرهیختگان میبدی ضمن تبریک سال جدید و نامگذاری امسال به رونق تولید از سوی مقام معظم رهبری گفت: میبد از شهرستان‌های سرآمد استان است و باید با توجه به ظرفیت‌ها و توانمندی‌های لازم بیش از هر شهرستان دیگر در استان به شعار سال توجه کند.

وی افزود: همه دستگاه‌ها با توجه  شرایط استان و کشور در سال ۹۸ در حوزه اقتصاد جهت رونق تولید و  اشتغال تلاش کنند.

استاندار ادامه داد: شهرستان میبد با توجه به ظرفیت‌های قابل توجه و شرایط برخوردار از توانمندی‌های لازم بیش از هر شهرستان دیگر در استان باید به شعار سال توجه کند و امیدواریم اراده خوبی از صنعتگران و مسئولان شاهد باشیم و با کمک هم گره‌های فرایند تولید را باز کنیم.

طالبی گفت: این شهرستان به همت فرهیختگان و صنعتگران و بخش خصوصی ساخته شده است و در زمینه‌ی برگزاری گردهمایی و همایش‌هایی که به تقویت سرمایه اجتماعی و همگرایی  شهرستان کمک می‌کند پیشرو است.

استاندار یزد با بیان اینکه امیدواریم در سال جدید پروژه‌های نیمه تمام و راکد را فعال کنیم و دین خود را به مردم و نظام و جامعه ایران ادا نماییم، افزود: همکاری خوبی بین مردم و مسئولان وجود دارد وبعضی تنش‌هایی که موجب کندی راه توسعه در برخی مناطق کشور می‌شود کمتر درمیبد شاهد بودیم.