مارس 20th, 2019 تعداد بازدید: پرینت مطلب ارسال به دوستان

5 سال پیشتر: کمال بنّا رئیس جمعیت هلال احمر میبد: نیروهای خدمات رسان نوروزی دوره های آموزشی زیلو را گذرانده اند

کمال بنّا رئیس سازمان حمعیت هلا احمر میبد گفت: نیروهای خدمات رسان هلال احمر دوره‌های آموزشی هنر صنعت زیلو را گذرانده اند تا مسافران را با هنر جهانی آشنا سازند .

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان از یزد کما ل بنّا رئیس سازمان جمعیت هلال احمر میبد با اشاره به اینکه طرح‌های ملی خدمات نوروزی در قالب امداد و جوانان می‌باشد گفت : پایگاه امداد به صورت شبانه روزی در کمربند غربی میبد مستقر می‌باشد و باهمکاری اورژانس از حوادث غیر مترقبه رهاسازی خدمات رسانی می‌کنندو در هر شیفت پنج نفر به صورت رسمی‌وداوطلب در حال فعالیت هستند .

وی با بیان اینکه پایگاه امداد از شنبه ۲۵ اسفند فعالیت خود را آغازکرده وتا ۱۶ فروردین به صورت شبانه روزی درحال خدمات رسانی هستند گفت : دو پایگاه جوانان و سلامت مسافران نوروزی در مبادی ورودی شهر مستقر خواهند شد که به صورت ۱۲ساعته درحال فعالیت وخدماتی از قبیل راهنمایی مسافران ، معرفی جاذبه‌های گردشگری ومسائل ونکات بهداشتی وایمنی سفر انجام می‌دهند .

رئیس جمعیت هلال احمر میبد در ادامه عنوان کرد : پایگاه جوانان وسلامت مسافرین نوروزی از ۲۸اسفند تا ۱۷فروردین ماه خدمات رسانی خواهند کرد همچنین نیروهای مستقر در این دوپایگاه آموزش‌های لازم در زمینه هنر صنعت زیلو گذرانده اند تا مسافران را با این هنر جهانی آشنا سازند. .

بنّا با اشاره به اینکه به طور کلی۲۵ نفر در پایگاه امداد و ۲۷ نفر در پایگاه جوانان و سلامت مسافران نوروزی فعالیت خواهند کرد گفت : سال گذشته بالغ بر ۲۵هزار نفر خدمات رسانی شده است توسط پایگاه سلامت مسافران بوده است.

وی در ادامه عنوان کرد : درحاشیه پایگاه جوانان و سلامت مسافران چادرفضای دوستدار کودک تعبیه خواهد شد که توسط مربیان مستقر در آن کودکان نقاشی‌هایی با موضوع صلح ودوستی طراحی می‌کنند وپس از بررسی به افراد برتر جوایزی اهدا خواهد شد.