مارس 16th, 2019 تعداد بازدید: پرینت مطلب ارسال به دوستان

5 سال پیشتر: فرصت خدمت‌رسانی به جوانان خدمتی ارزشمند و باافتخار است

فرماندارمیبد در تجلیل از رئیس و کارکنان اداره ورزش و جوانان، گفت: سروکار داشتن با جوانان با توجه به روحیه و انگیزه‌ای که دارند ایجاد انگیزه در انجام فعالیت‌ها می‌کند و باید این فرصت را ارزشمند شمرد.

 

به گزاش روابط عمومی‌فرمانداری میبد، «حسین فلاح» فرماندارمیبد با حضور در اداره ورزش و جوانان شهرستان با اهدا لوح تقدیر از رئیس و کارکنان این اداره تجلیل نمود.

فرماندارمیبد در نشستی با رئیس و کارکنان اداره ورزش و جوانان، گفت: فعالیت شما زیاد است، وقت و زمان خاصی ندارد و ازیک‌طرف با جوانان سروکار دارید؛ جوانانی که در عین باانگیزه بودن و شورونشاط داشتن و باروحیه بودن گاهی احساسی عمل می‌کنند و با انتظار و توقعی که دارند بدون خبر داشتن از واقعیت امور برآورده شدن خواسته‌هایشان را طلب می‌کنند.

حسین فلاح در ادامه با برشمردن فعالیت‌ها در حوزه ورزش و جوانان از فعالیت‌های انجام‌شده در سال ۹۷ که به‌عنوان سال ورزش شهرستان مزین گردیده بود؛ تشکر و قدردانی کرد.

فلاح در ادامه تصریح کرد: جای آن دارد که از فعالیت‌های انجام‌شده در حوزه ورزش باوجود مشکلاتی که وجود دارد، تشکر کرد.

وی با تقدیر از انگیزه‌ها در پیگیری امور مرتبط با ورزش و جوانان یادآور شد: باید با توجه به شرایط سختی که وجود دارد همه دست‌به‌دست هم بدهیم و مشکل‌ها و سختی‌ها به‌ویژه مسئله معیشت مردم را باوجود افراد خیری که در شهرستان هستند چاره‌اندیشی کنیم.

فرماندارمیبد اظهار امیدواری کرد: همان‌طور که تغییر در طبیعت و نگرش جدید به عالم طبیعت است، ان‌شاءالله بتوانیم دل‌های خود را متحول کرده و درجهت خدمت به خلق و خانواده‌های خود برنامه‌ریزی کنیم.

در این نشست رئیس اداره ورزش و جوانان با تشکر از همراهی فرمانداری و مسئولین شهرستان فعالیت‌های انجام‌شده در حوزه ورزش را ذکر کرد.

همچنین کارشناس ورزش بانوان اداره ورزش و جوانان میبد به فعالیت‌های انجام‌شده و اجرای برنامه‌ها و مسابقات ورزشی و مقام‌های به‌دست‌آمده توسط بانوان ورزشکار اشاره کرد.

نرگس بی‌غرض آمار بیمه‌شدگان سال قبل را یک هزار ۲۰۰ نفر عنوان کرد و افزود آمار بیمه‌شدگان امسال روند افزایشی داشته به‌طور ی آمار بیمه‌شدگان امسال به ۲ هزار و ۵۰۰ نفر که تقریباً دو برابر هست، رسیده است.

وی همچنین راه‌اندازی رشته‌های ورزشی جدید و اجرای ۸ طرح را نیز یادکرد و افزود: در اکثر طرح‌ها شهرستان میبد برترین رتبه‌ها را در سطح استان داشته است.