مارس 10th, 2019 تعداد بازدید: پرینت مطلب ارسال به دوستان

5 سال پیشتر: ارائه خدماتی مناسب‌تر به شهرستان میبد ضرورت دارد

فرماندارمیبد بر ارائه خدمات ظریف‌تر، دقیق‌تر و مناسب‌تر به شهر ۱۰۴ هزارنفری میبد با توجه به افراد خیر و پا به کار این شهرستان تأکید کرد.

به گزارش روابط عمومی‌فرمانداری میبد، دومین جلسه مجمع سلامت شهرستان میبد با حضور «احمد ترحمی» معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار یزد، «حسین فلاح» فرماندار، اعضای هیئت‌رئیسه دانشگاه علوم پزشکی استان و جمعی از خیرین و مسئولین ادارات و نهادهای شهرستان برگزار شد.

فرماندارمیبد در این جلسه گفت: میبد دومین شهر استان یزد ازنظر جمعیت است و لازم است با توجه به ظرفیت‌هایی که دارد ارتقای بخش سلامت در این شهرستان موردعنایت قرار گیرد.

حسین فلاح در ادامه با تشکر از خیرین که درزمینهٔ‌های گوناگون بهداشت، میراث فرهنگی، آموزش و… پای‌کار هستند، افزود: انتظار خیرین در آنچه انجام می‌دهند این است که مسئولین در تجهیز و تکمیل آن حمایت، پشتیبانی و توجه داشته باشند.

فلاح همچنین به لزوم هم‌پوشانی دستگاه‌ها و اداراتی نظیر اداره بهزیستی، شهرداری، کمیته امداد و … درجهت ارتقای موضوع سلامت اشاره کرد.

رئیس مجمع سلامت شهرستان اجرای طرح کانون سلامت محلات را هم ذکر کرد که در میبد در بخش ندوشن و منطقه علی‌آباد با حضور و مشارکت مردم و شبکه بهداشت و همکاری همه ادارات که باید همیشه همراهی داشته باشند، انجام شد.

گفتنی است؛ ارائه گزارش پیشرفت برنامه‌های جامع محور شهرستان و گزارش عملکرد بیمارستان امام جعفر صادق (ع)، تبیین قوانین حاکمیتی سلامت (نظام‌نامه همه‌جانبه سلامت)، بحث و تبادل‌نظر در خصوص مباحث مطرح‌شده توسط ادارات منتخب عضو شورای سلامت، تبادل‌نظر توسط هیئت‌رئیسه مجمع و امضاء بیانیه مجمع توسط مسئولین از دیگر برنامه‌های دومین مجمع سلامت شهرستان میبد بود.

همچنین در پایان این مجمع نیز با اهدا لوح و هدیه‌ای از فعالان اجتماعی و خیرین عرصه سلامت و مدیران دستگاه‌هایی که بیشترین همکاری را در اجتماعی شدن سلامت در شهرستان داشتند، قدردانی شد.