فوریه 11th, 2019 تعداد بازدید: پرینت مطلب ارسال به دوستان

5 سال پیشتر: فضای مجازی و کانال هایی که باعت سلب کیفیت آموزش برای دانش آموزان مدارس شده است!!!

این روز‌ها با توجه به فضا‌های مجازی و ایجاد کانال‌های مختلف از جمله آموزشی و غیره باعث شده است تا از کیفیت و کمیت آموزش در مدارس کاسته شود.

این روز‌ها با توجه به فضا‌های مجازی و ایجاد کانال‌های مختلف از جمله آموزشی و غیره باعث شده است تا از کیفیت و کمیت آموزش در مدارس کاسته شود. بدینگونه که در مدرسه توسط معلم کلاس کانالی ایجاد شده و والدین دانش آموزان آن کلاس در آن گروه یا کانال عضویت دارند و برخی از موارد آموزشی مرتبط با دروس دانش آموز در آن فضای مجازی به آموزش پرداخته می‌شود که این کار در بازه زمانی کنونی خیلی خوب و مفید می‌باشد؛ ولی متاسفانه ما شاهد برخی موارد هستیم که در مدارس میبد این گونه تعلیم غیرحضوری و مجازی و فضایی باعث شده تا معلم، آن دلسوزی و دقت نظر در تعلیم دانش آموز در مباحث درسی را نداشته باشد و به نوعی کم کاری بحساب آید !!!! چراکه در جواب دانش آموز که سئوال پرسیده فلان مبحث ریاضی را برایم توضیح بده معلم در جواب می‌گوید همه این‌ها را در کانال توضیح دادیم !!! آیا مسئولین و معلم گرامی‌فکرنکرده اند که شاید والدینی باشند که اصلا توانایی خرید گوشی همراهی که بتوانند با آن اینترنت وصل شده و از آن طریق به فرزند خود آموزش دهند را نداشته باشد!!! و تا زمانی که دانش آموز بصورت حضوری در کلاس می‌باشد چه لزومی‌دارد توسط والدین ( همه والدین در یک سطح علمی‌قرار ندارند و یا دانش آموزی که از نعمت والدین محروم است) آموزش ببیند!! پس آموزش و پرورش و معلم چه نقشی دارد!!! وای بر روزی که ما بخواهیم این گونه در کشور دانش آموز تربیت کنیم و آینده مملکت را به دست آنها بسپاریم.

لازم به ذکر است که این موضوع اگر چه مسئله و مشکل کوچکی از دید کلان مشکلات به حساب می‌آید ولی به مانند کلیدی است که با یک قطع و وصل می‌تواند تمام کارهای یک کلان شهر را مختل سازد!!!!