فوریه 3rd, 2019 تعداد بازدید: پرینت مطلب ارسال به دوستان

5 سال پیشتر: دیدار فرماندارمیبد با مبارزان انقلابی شهرستان

هم‌زمان با ایام‌الله دهه مبارک فجر و چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی، فرماندارمیبد با سه تن از مبارزان و فعالان انقلابی این شهرستان دیدار و از ایثارگری‌های آن‌ها قدردانی کرد.

به گزارش روابط عمومی‌فرمانداری میبد، “حسین فلاح” فرماندارمیبد هم‌زمان با ایام‌الله دهه مبارک فجر و چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی، با سه تن از مبارزان و فعالان انقلابی شهرستان دیدار و از ایثارگری‌های آن‌ها قدردانی کرد.

فرماندارمیبد در این دیدارها گفت: حرکت کردن در مسیر امام و شهدا و دور نشدن از ارزش‌های متعالی اسلام، راه مردان بزرگ و مجاهد و انقلابی است که نمونه‌اش را در شهرستان میبد زیاد داریم.

حسین فلاح افزود: دشمن هنوز بعد چهل سال به سقوط انقلاب ما دل‌بسته است درحالی‌که انقلاب باقدرت و پویا در سایه اراده ملت و جوانان به‌پیش می‌رود.

حاج حبیب برزگری فرمانده اسبق صنایع دفاع یزد، حجت‌الاسلام حاج محمدعلی فاضلی مسئول دفتر امام‌جمعه و سید عباس حسینی از شخصیت‌های مبارز و انقلابی بودند که همواره از شروع نهضت امام رحمه‌الله علیه، تا دفاع مقدس و تا به امروز نقش اثرگذاری در پیشبرد اهداف و آرمان‌های متعالی انقلاب در شهرستان میبد داشتند.