فوریه 1st, 2019 تعداد بازدید: پرینت مطلب ارسال به دوستان

5 سال پیشتر: پیام تبریک فرماندارمیبد به مناسبت آغاز دهه مبارک فجر

حسین فلاح فرماندار شهرستان میبد؛ طی پیامی‌آغاز دهه مبارک فجر و چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی‌ایران را به ملت شریف ایران، خاصه مردم شریف شهرستان میبد تبریک گفت.

به گزارش روابط عمومی‌فرمانداری میبد، متن پیام “حسین فلاح” فرماندارمیبد به شرح زیر است:

۱۲ بهمن‌ماه سال ۱۳۵۷ روز ورود تاریخی امام راحل (ره) به میهن عزیزمان؛ یک روز تاریخی در کشور ما محسوب می‌شود و این بازگشت مقدمه‌ای برای حرکت بی‌سابقه ملت ایران در به ثمر رساندن انقلاب شکوهمند اسلامی‌بود.

تشعشع خورشید درخشان آزادی در چهلمین سال یاد پیروزی نظام مقدس جمهوری اسلامی‌و فجر فاطمی‌ملت ایران، فصلی نو و آغازی مجدد بر دفتر اقتدار و سربلندی امتی است که شرح ایستادگی و دلاوری مردمانش، دنیا را به تعجب واداشت و سوی امید را در دل‌های غم‌زده و خاموش مظلومان و رنج‌کشیدگان روشن ساخت.

این‌جانب ضمن تسلیت ایام شهادت دخت نبی مکرم اسلام حضرت فاطمه زهرا (س) و تبریک طلیعهٔ فجر آزادی و چلّهٔ انقلاب، و یاد و خاطره شهدای دوران انقلاب اسلامی‌و دفاع مقدس، از تمام ملت شریف ایران اسلامی‌خصوصاً مردم بصیر و همیشه درصحنه میبد دعوت کرده تا با حضوری پرشور و دشمن‌شکن در مراسم‌های مرتبط با ایام‌الله دهه فجر انقلاب اسلامی‌شرکت کرده و در ۲۲ بهمن‌ماه به‌عنوان سالروز پیروزی این شجره طیبه مشت محکمی‌بر دهان یاوه‌گویان و مستکبران جهان بکوبند.