ژانویه 31st, 2019 تعداد بازدید: پرینت مطلب ارسال به دوستان

5 سال پیشتر: برای پی بردن به پیشرفت‌ها باید دید که چه بودیم و چه شدیم

فرماندارمیبد در جمع گردهمایی کارمندان دولت گفت: باید با نگاه به حوزه‌های مختلف در سطح شهرستان دید که چه بودیم و چه شدیم تا پیشرفت‌ها و تفاوت‌های زمان حال نسبت به گذشته را دریافت.

به گزارش روابط عمومی‌فرمانداری میبد، فرماندارمیبد در مراسم خواندن زیارت عاشورا در جمع روسا و کارمندان دولت که به مناسبت فرارسیدن ایام‌الله دهه فجر در محل برگزاری نمایشگاه دستاوردهای ۴۰ سالگی انقلاب در مصلی بزرگ آیت‌الله اعرافی (ره) برگزار شد، گفت: اگر رشد و بالندگی، توسعه و رونقی که در حوزه‌های مختلف بهداشت و درمان، عمران شهری، آموزش‌وپرورش، آموزش عالی، میراث فرهنگی، صنعت و امنیت شاهد هستیم، شاید کسانی که دوران قبل از انقلاب را درک نکرده‌اند، باور نکنند.

حسین فلاح افزود: با یک نگاه خوب و ارزشی به همه جوانب یک شهر و جامعه می‌توان دریافت مقوله امنیت بسترساز تمام فعالیت‌ها به‌صورت همه‌جانبه است.

فلاح تصریح کرد: امنیت یک موضوع بسیار مهم و برند و قابلیتی است که بر هیچ‌کس پوشیده نیست و همه باید قدردان آن باشند.

وی خاطرنشان کرد: خدمت‌رسانی به مردم و حل کردن مشکلات آن‌ها و همچنین تفسیر خوب از قانون با توجه به شرایط سختی که مردم درگیر آن هستند، رضایتمندی مردم را به دنبال خواهد داشت.

فرماندارمیبد در ادامه خواستار در پیش گرفتن روشی مطلوب برای برخورد و رفتار با مردم شد و همچنین از زحماتی که برای برگزاری نمایشگاه دست آورد‌های انقلاب درمصلی بزرگ آیت‌الله اعرافی (ره) کشیده شده قدردانی کرد.

در پایان این گردهمایی فرماندارمیبد با همراهی جمعی از مسئولین شهرستان با بازدید از محل برگزاری نمایشگاه توانمندی‌های شهرستان میبد و دستاوردهای ۴۰ ساله انقلاب اسلامی‌و بررسی میدانی از روند آماده‌سازی غرفه‌ها و زیرساخت‌ها؛ در جریان آخرین امور مربوط به نمایشگاه قرار گرفت.

گفتنی است بازدید از این نمایشگاه همه‌روزه در دهه مبارک فجر از ساعت ۹ الی ۱۲ و ۱۶ الی ۲۱ است.