ژانویه 29th, 2019 تعداد بازدید: پرینت مطلب ارسال به دوستان

5 سال پیشتر: نماز در کاهش آسیب‌های اجتماعی نقش بی‌بدیلی دارد

فرماندارمیبد به نقش بی‌بدیل نماز در کاهش آسیب‌های اجتماعی اشاره کرد و گفت: امروزه شاهد آسیب‌های اجتماعی در جامعه اسلامی‌هستیم که با گسترش فرهنگ نمازخوانی و نهادینه کردن اقامه نماز می‌توان تا حد زیادی مسائل، معضلات و مشکلات را حل کرد.

به گزارش روابط عمومی‌فرمانداری میبد، “حسین فلاح” فرماندارمیبد در جلسه شورای فرهنگی فرمانداری که با حضور ” احمدعلی دشتی پور” مشاور استاندار یزد در امور ایثارگران برگزار شد، ضمن خیرمقدم به اعضای محترم بر اهمیت نماز و تأثیر آن بر توانمندی انسانی تأکید و خواستار اقامه مطلوب آن توسط کارکنان فرمانداری شد.

فلاح با توصیه به خود و همکاران برای اقامه نماز در وقت فضیلت آن ونیز حضور در صفوف جماعت، رعایت ملزومات این مهم در تسهیل مقدمات و تنظیم زمان جلسات و کارهای محوله جهت فراهم آوردن امکان حضور خود و همکاران در نماز جماعت را با لحاظ جلب رضایت حداکثری مراجعین محترم خواستار شد.

 در این نشست پس از بحث و تبادل‌نظر مصوب شد تا جلسات شورای فرهنگی مطابق با دستورالعمل ارسالی از وزارت کشور تشکیل گردد و کلیه برنامه‌های مربوط به حوزه‌های ترویج و توسعه فرهنگ اقامه نماز، احیاء امربه‌معروف و نهی از منکر، ترویج فرهنگ عفاف و حجاب و صیانت از حریم امنیت عمومی‌و حقوق شهروندی در جلسات شورای فرهنگی تصمیم‌گیری شود.

ارسال فرم تکمیل‌شده اعضای شورای یاوران امربه‌معروف و نهی از منکر به استانداری، تشکیل شورای فرهنگی حتی‌الامکان هر دو ماه یک‌بار با حضور اعضا و ابلاغ حکم اعضای جدید شورای فرهنگی با عنایت به تغییر و تحولات اخیر در (نیروی انسانی) فرمانداری از دیگر مصوبات جلسه بود.