ژانویه 13th, 2019 تعداد بازدید: پرینت مطلب ارسال به دوستان

5 سال پیشتر: برنامه‌هایی ویژه در ایام‌الله دهه فجر در روستاها اجرا شود

بخشدار مرکزی میبد اجرای برنامه‌هایی ویژه برای گرامیداشت چهلمین سالگرد انقلاب اسلامی‌در سطح روستاها را خواستار شد و گفت: از ادارات شهرستان انتظار می‌رود همچون سال‌های قبل برنامه‌های خوبی را برای اجرا در این ایام‌الله داشته باشند.

به گزارش روابط عمومی‌فرمانداری میبد، نشست ستاد دهه فجر روستایی با حضور ” محمدجواد احمدی” بخشدار مرکزی میبد و جمعی از مسئولین در سالن اندیشه فرمانداری برگزار شد.

بخشدار مرکزی میبد در این نشست، گفت: این ستاد برای اولین بار است که باهدف برگزاری برنامه‌های چهلمین سالگرد انقلاب اسلامی‌به صورتی مطلوب و با هماهنگی بهتر تشکیل‌شده است.

محمدجواد احمدی در ادامه از تلاش‌های انجام‌شده برای برگزاری جشنواره ورزشی دختران وزنان روستایی که در رکن‌آباد در این راستا برگزار شد، قدردانی کرد.

احمدی در پایان افزود: از ادارات شهرستان انتظار می‌رود همچون سال‌های قبل برنامه‌های خوبی را برای اجرا در این ایام‌الله داشته باشند.

مسئول دفتر نمایندگی ولی‌فقیه در اداره جهاد کشاورزی شهرستان نیز در این نشست، گفت: کمیته روستایی دهه فجر که تولیت آن را جهاد کشاورزی و بخشداری به عهده‌دارند و مجموعه‌ای از ارگان‌های شهرستان باهدف اجرای برنامه‌هایی مختص روستاییان در ایام‌الله دهه فجر و داشتن نگاهی زیبا به این قشر از جامعه دنبال می‌کند.

وی تصریح کرد: روح صفا و پاکی که در روستاها هست و گرایشی که متأسفانه روستاییان به شهرنشینی پیداکرده‌اند، ایجاب می‌کند که برنامه‌های مطلوبی در سطح روستاها داشته باشیم.

اکبر زاده گفت: جدا از زنگ انقلاب که در مدرسه‌ها نواخته می‌شود و خوب است که در روستاها هم‌چنین برنامه‌ای برگزار شود، در این ایام باید به‌صورت خودجوش ارائه طرح‌ها و برنامه‌هایی درزمینهٔ تولیدات زنان روستایی و خدمات دامپزشکی با برگزاری جشنواره‌ها و نمایشگاه‌ها انجام شود.

مسئول دفتر نمایندگی ولی‌فقیه اداره جهاد کشاورزی شهرستان همچنین دیدار با خانواده شهدا و اجرای برنامه‌های فرهنگی هنری در قالب مسابقات قرآنی درزمینهٔ حفظ و قرائت قرآن با معرفی افراد برتر جهت شرکت در مسابقات شهرستانی، استانی و کشوری، تفسیر، نقاشی و … همراه با برگزاری جشن انقلاب در سطح روستاها یادآور شد.