ژانویه 12th, 2019 تعداد بازدید: پرینت مطلب ارسال به دوستان

5 سال پیشتر: تیم فوتسال صنایع به لیگ دسته یک کشور صعود خواهد کرد

فرماندارمیبد در مراسم تجلیل از مربی و بازیکنان تیم فوتسال صنایع، گفت: ان‌شاءالله سال آینده تیم فوتسال صنایع با برنامه‌ریزی و استفاده از تجربیات سال قبل، تیمی‌قدرتمند برای صعود به لیگ دسته یک کشور آماده خواهند کرد.

به گزارش روابط عمومی‌فرمانداری میبد، در مراسمی‌با حضور”حسین فلاح” فرماندار، “محمدرضا زارع ” رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان از مربی و بازیکنان تیم فوتسال صنایع میبد در مجموعه سنتی و هتل رستوران گلشن تجلیل به عمل آمد.

فرماندارمیبد در این مراسم با اشاره پیشرفت‌های ورزش شهرستان و تیم فوتسال صنایع، گفت: این گام اول بود و ان‌شاءالله سال آینده تیم فوتسال صنایع با برنامه‌ریزی و استفاده از تجربیات سال قبل، تیمی‌قدرتمند وارد صحنه شده و درخش بیشتر و جایگاه بالاتری را کسب خواهد کرد و برای صعود به لیگ دسته یک کشور خود را آماده خواهند کرد.

حسین فلاح افزود:۹۰ درصد بازیکنان تیم فوتسال صنایع میبد بومی‌است و این‌یکی از ویژگی‌های بارز محسوب می‌شود تا با شناسایی و کشف استعدادها از بین نوجوانان و جوانان بتوانیم ظرفیت‌های ورزش استان را در این رشته ورزشی ارتقاء دهیم.

لازم به ذکر است تیم فوتسال صنایع میبد که به لیگ دسته ۲ کشوری راه‌یافته بود به مقام سوم لیگ دست‌یافت.

لیگ دسته دوم فوتسال کشور در ۶ گروه با حضور ۳۷ تیم به‌صورت دوره‌ای و رفت‌وبرگشت برگزار می‌شود و در پایان تیم‌های اول و دوم هر گروه به مرحله دوم رقابت‌ها صعود می‌کنند.

در پایان این مراسم از کادر فنی و بازیکنان تیم فوتسال صنایع با اهدای لوح یادبودی تقدیر تشکر شد.

همچنین از فرماندارمیبد به دلیل تلاش‌های فراوانی که برای رونق ورزش شهرستان و فوتبال و فوتسال شهرستان انجام داده‌اند؛ با اهدای هدیه‌ای تجلیل به عمل آمد.