ژانویه 2nd, 2019 تعداد بازدید: پرینت مطلب ارسال به دوستان

5 سال پیشتر: کاهش ۵۶ درصدی تصادفات فوتی در میبد

فرمانده انتظامی‌شهرستان “میبد” از کاهش ۵۶ درصدی تصادفات فوتی درون شهری در این شهرستان خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری پلیس، سرهنگ “سید محمد طاهر موسوی”، در تشریح این خبر گفت: از ابتدای فروردین ماه سال جاری همگام با آغاز سال نو و بهار طبیعت، نهادینه کردن قوانین راهور و ارتقاء فرهنگ شد آمدی در این شهرستان با شعار ” قانون مداری و انظباط ترافیکی” در دستور کار پلیس راهور شهرستان قرار گرفت.

وی در ادامه افزود: با عنایت به اجرای طرح‌های مختلف ترافیکی نیز در ماه گذشته در شهرستان میبد، شاهد کاهش ۵۶ درصدی تصادفات فوتی در این شهرستان بوده ایم.

این مقام انتظامی‌ضمن اینکه این کاهش ۵۶ درصدی تصادفات فوتی را ناشی از هماهنگی شورای ترفیک شهرستان همگام با اهداف پلیس راهور دانست و در ادامه افزود: برقراری نظم، امنیت و کاهش آسیب‌های اجتماعی و آسیب‌های ناشی از سوانح رانندگی از مطالبات بر حق و به جای مردم در این شهرستان است که مجموعه انتظامی‌شهرستان میبد با تلاشی فراوان سعی در ایجاد و حفظ امنیت پایدار در این شهرستان را دارند.

فرمانده انتظامی‌شهرستان میبد در پایان، خواستار مشارکت همه جانبه مردم و مسئولان در راستای ارتقاء فرهنگ شد آمدی در شهرستان شده و گفت: مشارکت مردم در ایجاد امنیت، قانون مداری و نهادینه کردن قانون در فرزندانشان بیش از هر امری می‌تواند پلیس را در اجرای ماموریت‌هایش کمک کرده و زمینه را برای برقراری نظم و ایجاد جامعه ای عاری از هر گونه آسیب فراهم کند.