دسامبر 30th, 2018 تعداد بازدید: پرینت مطلب ارسال به دوستان

5 سال پیشتر: اشتغال‌زایی در بخش مرکزی میبد به دنبال ارائه تسهیلات

بخشدار مرکزی میبد گفت: با ارائه تسهیلات توسط صندوق کارآفرینی امید اشتغال‌زایی‌های بسیار خوبی در منطقه مرکزی میبد ایجادشده که ان‌شاءالله در آینده نیز دنبال می‌شود.

به گزارش روابط عمومی‌فرمانداری میبد، “محمدجواد احمدی” در بازدید از پروژه‌های کارآفرینی در بخش مرکزی میبد با حضور رئیس صندوق کارآفرینی امید شهرستان، گفت: با اعتبارات و تسهیلاتی که داده شد، پرورش بز سانن، ایجاد رستوران گلخانه‌ای، تولید قطعات صنعتی، پرورش شترمرغ و پروژه‌های دیگری که در آینده شاهد بهره‌برداری از آن‌ها خواهیم بود، داشتیم.

بخشدارمرکزی میبد در ادامه ضمن تشکر از صندوق کارآفرینی امید، افزود: با تسهیلات ارائه‌شده کارهای خوبی صورت گرفته است که ان‌شاءالله در آینده نیز تداوم داشته باشد.

“جواد فیاضی ” رئیس صندوق کارآفرینی امید شهرستان نیز در این بازدید با اشاره به اینکه در بخش مرکزی میبد بیش از ۶ میلیارد ریال تسهیلات ارائه‌شده، گفت: خوشبختانه توانسته‌ایم در سطح شهرستان میبد در بخش شهری و روستایی بیش از ۲۷ میلیارد ریال پرداخت تسهیلات در حمایت کارهای خرد و کوچک داشته باشیم که به دنبال آن طرح‌های مختلفی در حوزه‌های گوناگون کشاورزی، دامداری و صنایع‌دستی اجرایی شده است.

فیاضی افزود: امسال تسهیلات با روند رو به رشدی ارائه‌شده و ان‌شاءالله طرح‌های ایجادی در بهمن‌ماه و دهه فجر امسال جهت استفاده مردم بهره‌برداری و افتتاح می‌شود.