دسامبر 29th, 2018 تعداد بازدید: پرینت مطلب ارسال به دوستان

5 سال پیشتر: جلسه پرسش و پاسخ فرماندارمیبد با مردم شاه جهان‌آباد برگزار شد

جلسه پرسش و پاسخ فرماندارمیبد و جمعی از مسئولین با مردم محله شاه جهان‌آباد در حسینیه دوازده امام این محله برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی‌فرمانداری میبد، دیدار مردمی‌و جلسه پرسش و پاسخ “حسین فلاح” فرماندارمیبد و جمعی از مسئولین با مردم محله شاه جهان‌آباد به‌منظور بررسی مشکلات این محله در حسینیه دوازده امام شاه جهان‌آباد برگزار شد.

فرماندارمیبد در این جلسه با ارائه گزارشی با اشاره به اینکه با کمک خیرین اقداماتی در سطح شهرستان صورت گرفته است، گفت: روشنایی و کف‌پوش سالن و دیگر تجهیزات و بهسازی مجموعه ورزشی چمران با هزینه‌ای حدود ۷۰۰ میلیون تومان، راه‌اندازی والیبال ساحلی، احداث زمین فوتبال مصنوعی که در هفته دولت سال آینده به بهره‌برداری می‌رسد، سالن ورزشی سپاه در بهمن‌آباد ، استخر شهیدیه  و … از پروژه‌هایی است که انجام‌شده یا در حال انجام است.

حسین فلاح تصریح کرد: برای پرداختن به ورزش در صورت نبود جای مناسب می‌توان از فضای حسینیه‌ها و مساجد هم به‌عنوان محل ورزشی استفاده کرد.

فلاح همچنین احیا کردن فرهنگ‌هایی که درگذشته میان مردم با دورهم نشینی و در کنار هم بودن رواج داشت را نیز یادآور شد.

 

عمده مشکلات مردم شاه جهان‌آباد در حوزه خدمات بهداشتی، ورزشی و عمرانی

نماینده عالی دولت در شهرستان در پایان این جلسه و در مصاحبه با خبرگزاری صداوسیمای مرکز یزد، گفت: یکی از مشکلات مردم این منطقه در حوزه عمران شهری بود که شهردار و شورای شهر قول دادند پروژه‌هایی که پیشنهاد شد تا پایان سال انجام شود.

حسین فلاح افزود: لوله‌گذاری آب زمین‌های کشاورزی یکی دیگر از دغدغه‌های مردم شاه جهان‌آباد بود که مطرح شد و قرار شد پس از ارزیابی از سوی جهاد کشاورزی، در سال ۹۸ تأمین اعتبار شود.

فلاح با اشاره به ظرفیت‌های ورزشی این محل هم گفت: با توجه به این‌که محله شاه جهان‌آباد از امکانات ورزشی بی‌بهره هستند قرار شد، با مساعدتی که راه و شهرسازی و شهرداری و مشارکت مردم خواهند داشت در این بخش هم اقدامات مؤثری انجام شود.

فرماندارمیبد گفت: یکی دیگر از مشکلات مردم در این منطقه عدم ارائه خدمات خانه بهداشت بود که قرار شد شبکه بهداشت هفته‌ای دو روز این خدمات را در منطقه به مردم ارائه دهد.

گفتنی است پیگیری خط‌کشی معابر، ساماندهی حمام سنتی محله، ایجاد فضاهای ورزشی و تفریحی برای بانوان از دیگر موضوعات مطرح‌شده در این جلسه بود که قول مساعد در پیگیری آن‌ها با همکاری مردم داده شد.