دسامبر 29th, 2018 تعداد بازدید: پرینت مطلب ارسال به دوستان

5 سال پیشتر: نشست هماهنگی برگزاری مراسم ۹ دی روز بصیرت و میثاق امت با ولایت در میبد

نشست هماهنگی مراسم گرامیداشت ۹ دی روز بصیرت و میثاق امت با ولایت با حضور معاون برنامه‌ریزی و هماهنگی امور عمرانی فرماندارمیبد برگزار و بر حضور پرشور مردم در این مراسم تأکید شد.

به گزارش روابط عمومی‌فرمانداری میبد، نشست هماهنگی مراسم گرامیداشت ۹ دی روز بصیرت و میثاق امت با ولایت با حضور “فرزین خادمی” معاون برنامه‌ریزی و هماهنگی امور عمرانی فرمانداری و جمعی از مسئولین در فرمانداری میبد برگزار شد.

فرزین خادمی‌در این نشست بابیان اینکه، توطئه‌های دشمنان نظام همواره با هوشیاری مردم و درایت مقام معظم رهبری دفع شده و اقتدار نظام اسلامی‌به جهانیان ثابت‌شده است، بر شرکت گسترده مردم در مراسم ۹ دی تأکید کرد.

خادمی‌گفت: انقلاب اسلامی‌در طول عمر خود فراز و نشیب‌های زیادی را پشت سر گذاشته و حضور مردم در برنامه‌های مناسبتی همواره دشمنان را مأیوس کرده است.

معاون فرماندارمیبد خاطرنشان کرد: ۹ دی با دو رویکرد ارتقای بصیرت و آگاهی مردم شکل گرفت و مردم به‌صورت خودجوش به میدان آمدند و این حماسه را خلق کردند.

در این نشست رئیس سازمان تبلیغات اسلامی‌شهرستان گفت: ۹ دی حضور مردم درجهت تقویت زیربنای نظام مقدس جمهوری اسلامی‌بود که با خون شهدا و ارزش‌های والای انقلاب اسلامی‌تثبیت‌شده بود.

حجت‌الاسلام محمدرضا ابراهیمی‌افزود: در این روز مردم در مقابل جمعی که خواستند ارزش‌های انقلاب و نظام جمهوری اسلامی‌را مورد هدف قرار داده و نقشه‌های شوم استکبار جهانی را پیاده کنند، ایستادگی کردند و حماسه ۹ دی را آفریدند.

مراسم گرامیداشت ۹ دی ساعت ۹٫۳۰ الی ۱۱ روز یکشنبه در مصلی بزرگ حضرت آیت‌الله اعرافی (ره) میبد برگزار می‌شود.