دسامبر 25th, 2018 تعداد بازدید: پرینت مطلب ارسال به دوستان

5 سال پیشتر: باید از فرصت‌ها در پیشبرد اقدامات در حال انجام، استفاده مؤثر کرد

فرماندارمیبد انجام کارهای خُرد را با استفاده از فرصت‌ها برای پیشرفت در اقداماتی که انجام می‌شود، تأکید نمود.

به گزارش روابط عمومی‌فرمانداری میبد، جلسه بررسی مشکلات ایستگاه راه‌آهن شهرستان با حضور “حسین فلاح ” فرماندار، “محمد اسماعیلی” بخشدار بفروئیه و جمعی از مسئولین در محل ایستگاه راه‌آهن میبد برگزار شد.

فرماندارمیبد در این جلسه با تشکر از اقدامات انجام‌شده در ارتباط با بهسازی و تجهیز ایستگاه راه‌آهن میبد گفت: تعریض جاده، جدول‌گذاری و روشنایی ایستگاه راه‌آهن از اقدامات خوب و کار بزرگی بود که دنبال شد و می‌توان با تعاملی که خواهد شد، دیگر امور و طرح‌های موردنظر را نیز انجام داد.

وی در ادامه با دادن قول مساعد نسبت به رسیدگی به مشکلات و مسائل مطرح‌شده و در دستور کار قرار دادن آن‌ها، تصریح کرد: باید در درجه اول با استفاده از فرصت‌ها خودمان بخواهیم کاری انجام شود.

در این جلسه به ایجاد فضای سبز و استراحتگاه برای مسافران، نصب سنگ‌نوشته، بنر و ویترین‌هایی برای معرفی شهرستان میبد باهدف آشنایی مسافرین به‌خصوص با صنایع‌دستی شهرستان در محل سالن ورودی ایستگاه و محوطه آن، رفع مشکلات گازرسانی و… اشاره شد.

همچنین وجود کیوسک تاکسیرانی در ایستگاه راه‌آهن جهت تردد مسافرین و راحتی آن‌ها بسیار مؤثر عنوان شد و در خصوص روشنایی محوطه کیوسک مواردی مطرح که در این جلسه مشکلات آن مرتفع گردید.

مسئولین در ابتدا از سکوی دوم ایستگاه راه‌آهن میبد نیز بازدید نمودند.