دسامبر 23rd, 2018 تعداد بازدید: پرینت مطلب ارسال به دوستان

5 سال پیشتر: راهداران روحیه‌ای ایثارگر برای خدمت به مردم‌دارند

فرماندارمیبد در تجلیل از راهداران شهرستان گفت: راهداران با داشتن روحیه ایثارگری و مردمی‌بودن در شرایط سخت انگیزه‌ای مضاعف برای ارائه خدمت به مردم‌دارند.

به گزارش روابط عمومی‌فرمانداری میبد، بعدازظهر امروز فرماندارمیبد در نشست تجلیل از راهداران شهرستان به مناسبت روز اول دی روز راهدار با تبریک این روز گفت: راهداران با داشتن روحیه ایثارگری و مردمی‌بودن در شرایط سخت انگیزه‌ای مضاعف برای ارائه خدمت به مردم‌دارند.

حسین فلاح افزود: پروژه‌های بزرگ انجام‌شده که نشان‌دهنده فعالیت‌های ارزنده و بسیجی گونه شما راهداران با اعتبارات کم و ناچیز هست، باید انگیزه‌ای برای انجام امور در مسئولین و مردم ایجاد کند.

فلاح با اظهار امیدواری که در شرایطی خوش باوجود مشکلات با همکاری یکدیگر اقداماتی خوب انجام شود، گفت: انجام فعالیت بسیجی گونه توسط راهداران که یادآور زمان جنگ و جبهه است، قابل‌تقدیر و ستودنی است.

معاون سازمان راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان یزد نیز بابیان سخنانی گفت: استان یزد در هشت‌ماهه امسال نسبت به سال قبل ۱۷ و هشت‌دهم درصد کاهش تلفات جاده‌ای داشته است و دراین‌ارتباط جایگاه دوم را در کشور دارد.

جواد ذاکر با اشاره به کار سخت راهداران، وجود راهداران در مواقع سرما، یخبندان و حوادث جاده‌ای را آرامشی برای مردم خواند و گفت: نبود وجود راهداران برای مردم به‌خوبی محسوس است و همکاران ما باید به ارزش کار خود در ارتباط با مردم که به‌واقع کاری مردمی‌انجام می‌دهند، آگاه باشند.

رئیس اداره راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای شهرستان میبد نیز در این نشست تلاش‌های به‌خصوص شبانه راهداران در ایام مختلف سال در سرما و گرما و در مواقع تصادفات را ستود و گفت: راهداران بی‌ادعا و صادقانه آرامش افراد درراه‌ها را با امدادرسانی و بازگشایی محورهای مواصلاتی تأمین می‌کنند.

حمید ذاکری افزود: نگهداری از راه‌های مواصلاتی از سرمایه‌های زیربنایی و شریان‌های حیاتی کشور وظیفه خطیری بر عهده راهداران است.

در ابتدای این نشست با اهدا لوح تقدیر و شاخه گل از زحمات رئیس و کارکنان اداره راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای شهرستان میبد تجلیل به عمل آمد.