دسامبر 19th, 2018 تعداد بازدید: پرینت مطلب ارسال به دوستان

5 سال پیشتر: جوانان به‌عنوان سرمایه نظام و انقلاب به فضایی بانشاط اجتماعی نیاز دارند

فرماندارمیبد با اشاره به اینکه دانشجویان باید فعالیت‌های سیاسی نیز تااندازه‌ای داشته باشند، لزوم ایجاد فضایی بانشاط‌تر و بشاش‌تر برای جوانان که سرمایه‌ای هستند برای نظام و انقلاب را نیز یادآور شد.

به گزارش روابط عمومی‌فرمانداری میبد، فرماندارمیبد در نهمین نشست مدیران حراست دانشگاه‌های منطقه ۶ کشور در دانشگاه میبد که با حضور “دکتر داریوش سلیمی” مشاور وزیر و رئیس مرکز حراست وزارت علوم، تحقیقات و فناوری، مدیرکل حراست کل استان یزد و مسئولین حراست دانشگاه‌های استان‌های کهگیلویه و بویراحمد، یزد و اصفهان در دانشگاه میبد برگزار شد، با معرفی شهر میبد به‌عنوان یک شهر تاریخی، مذهبی، صنعتی و توسعه‌یافته، گفت: حدود ۴۰ درصد کاشی کشور در میبد تولید می‌شود، همچنین بالغ‌بر ۲۰ هزار نفر از جمعیت ۱۰۴ هزارنفری شهرستان در بخش صنعت مشغول به کار هستند.

حسین فلاح در ادامه همکاری دانشگاه‌ها در حوزه صنعت را ستود و گفت: افراد نخبه و تحصیل‌کرده نقش تأثیرگذاری در روند اصلاحی و بهبود بخشی اوضاع یک شهردارند.

فلاح در پایان با اشاره به اینکه دانشجویان باید فعالیت‌های سیاسی نیز تااندازه‌ای داشته باشند، لزوم ایجاد فضایی بانشاط‌تر و بشاش‌تر برای جوانان که سرمایه‌ای هستند برای نظام و انقلاب را نیز یادآور شد.

لزوم فضایی آرام در دانشگاه‌ها با حمایت مسئولان

مشاور وزیر و رئیس مرکز حراست وزارت علوم، تحقیقات و فناوری در این نشست بابیان سخنانی گفت: در سایه حمایت مسئولین می‌توان فضای آرام و با کمترین مشکلات برای تحصیل علم و دانش در دانشگاه‌ها فراهم کرد.

داریوش سلیمی‌افزود: با تلاش‌هایی که در جهت ایجاد هجمه علیه نظام جمهوری اسلامی‌ایران در فضاهای مجازی می‌شود و نیز وجود فشارهای اقتصادی و اینکه عده‌ای به دنبال سوءاستفاده از فضاهای ایجادشده هستند، فضای جنگی به وجود آمده که برای رویارویی با آن‌ها به زحمات جمعی مسئولین نیازاست.

سلیمی‌در ادامه گفت: از ویژگی بارز و مثبت استان یزد وجود خیرین در حوزه علم و دانش است که حتی در تهران نیز در ساخت خوابگاه‌ها برای دانشجویان مشارکت داشته‌اند.

رئیس مرکز حراست وزارت علوم، تحقیقات و فناوری همچنین با ستودن فعالیت‌های خیرین در عرصه علم، دانش و فناوری گفت: با توجه به اینکه آموزش پایه رشد و توسعه یک کشوراست، کارهای انجام‌شده توسط خیرین به‌عنوان باقی الصالحات در جهت رشد و شکوفایی کشور برای آن‌ها حفظ خواهد شد.

برگزاری کارگاه امنیت شبکه، توسط “مهندس صمصامی” رئیس مرکز مدیریت راهبردی افتا استان یزد و بحث و تبادل‌نظر مدیران حراست منطقه ۶ با دکتر سلیمی‌و دکتر اشتری معاون مرکز حراست وزارت علوم، تحقیقات و فناوری، از دیگر بخش‌های این نشست بود.