دسامبر 11th, 2018 تعداد بازدید: پرینت مطلب ارسال به دوستان

5 سال پیشتر: بررسی زیرسازی اردوگاه قدس محور دیدار فرماندارمیبد با مدیرکل بنیاد مسکن استان

در دیدار فرماندارمیبد با مدیرکل بنیاد مسکن و انقلاب اسلامی‌استان زیرسازی اردوگاه قدس در جاده درین موردبررسی قرار گرفت.

به گزارش روابط عمومی‌فرمانداری میبد، “حسین فلاح” فرماندارمیبد با حضور در مرکز استان با ” علیرضا قربانیان” مدیرکل بنیاد مسکن و انقلاب اسلامی‌استان در خصوص زیرسازی اردوگاه قدس دیدار و گفتگو گرد.

“حسین فلاح” فرماندارمیبد در این دیدار ضمن تقدیر از فعالیت‌های سپاه میبد به زیرسازی اردوگاه قدس در زمینی به مساحت ۴۲۰ هکتار در جاده درین اشاره نمود و با ارائه توضیحاتی درخواست کرد دراین‌ارتباط اقداماتی در راستای تسهیل زیرساخت‌های این مجموعه انجام شود.

“مصطفی بهشتی” فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان نیز با ارائه توضیحاتی در مورد فعالیت‌های مقاومتی این ارگان بیان کرد: با اقدامات بسیجی وار زیرسازی این مجموعه و بلوار منتهی به آن و ساختمان‌سازی انجام‌شده و به مرحله آسفالت رسیده است.

بهشتی افزود: همچنین در این مجموعه انجام یک سری طرح‌های تولیدی، پرورش مرغ و شترمرغ و انجام فعالیت‌های ورزشی مانند پیست موتورسواری و اسب‌سواری نیز دنبال می‌شود.

“علیرضا قربانیان ” مدیرکل بنیاد مسکن و انقلاب اسلامی‌استان نیز افزود: تسهیل انجام روند امور مراجعین سیاست کلی بنیاد مسکن است و تا آنجا که امکان دارد به درخواست‌هایی که از سوی مردم می‌شود، جامعه عمل پوشانده می‌شود.