دسامبر 5th, 2018 تعداد بازدید: پرینت مطلب ارسال به دوستان

5 سال پیشتر: انرژی‌های تجدید پذیر با آمادگی سرمایه‌گذار در دستور کار گرفت

فرماندارمیبد با سفر به تهران در دیدار با معاون وزیر و رئیس سازمان انرژی‌های تجدید پذیر و بهره‌وری انرژی برق دیدار و در خصوص انرژی‌های تجدید پذیر در شهرستان بحث و گفتگو کرد.

به گزارش روابط عمومی‌فرمانداری میبد،”حسین فلاح” فرماندارمیبد روز دوشنبه ۱۲ آذرماه با سفر کاری خود به تهران به همراه نماینده مردم میبد و تفت در مجلس شورای اسلامی‌با “حسن نیا” معاون وزیر راه و شهرسازی و رئیس سازمان راهداری و حمل نقل جاده‌ای کشور دیدار و حل مسائل پیش روی شهرستان را خواستار شد.

فرماندارمیبد گفت: در این دیدار بحث روشنایی پل خورشید به طول ۵ کیلومتر، تقاطع غیر هم‌سطح و تعریض جاده روستای نیوک –فولاد آلیاژی که مسیر مواصلاتی ندوشن را تسهیل می‌کند مطرح و دستور خوبی گرفته شد.

حسین فلاح افزود: همچنین تعریض جاده نیوک –ندوشن هم که از مسیرهای معدنی و پرحجم ترافیک کامیون‌هاست در اولویت گذاشته شد تا با تعریض آن از حوادث جاده‌ای و ترافیکی در این مسیر کم شود.

فلاح همچنین روز سه‌شنبه ۱۳ آذرماه در دیدار با “صادق زاده” معاون وزیر و رئیس سازمان انرژی‌های تجدید پذیر و بهره‌وری انرژی برق در خصوص انرژی‌های تجدید پذیر در شهرستان بحث و گفتگو کرد.

فرماندارمیبد گفت: این دیدار نتایج خوبی داشت و با توجه به آمادگی سرمایه‌گذار، انرژی‌های تجدید پذیر در دستور کار قرار گرفت که نتایج خوبی برای ماه‌های آینده برای شهرستان میبد خواهد داشت.