جولای 24th, 2018 تعداد بازدید: پرینت مطلب ارسال به دوستان

6 سال پیشتر: در نظام اسلامی هیچ‌کس به‌صرف خدمت به مردم مواخذه نمی‌شود

با حضور حسین فلاح فرماندارمیبد و جمعی از مدیران ادارات این شهرستان، مسائل و مشکلات بخش ندوشن در حوزه‌های مختلف ازجمله صنایع، معادن، کشاورزی و دامداری، میراث فرهنگی و زمین‌های واگذاری بررسی شد.

به گزارش روابط عمومی‌فرمانداری میبد، صبح روز یکشنبه ۳۱ تیرماه با حضور فرماندارمیبد و جمعی از مدیران ادارات این شهرستان، مسائل و مشکلات بخش ندوشن در حوزه‌های مختلف ازجمله صنایع، معادن، کشاورزی و دامداری، میراث فرهنگی و زمین‌های واگذاری بررسی شد.

فرماندارمیبد با تأکید بر همدلی و هم‌افزایی مسئولین در حل مشکلات مردم گفت: در این شرایط حساس باید دغدغه همه رفع مشکلات مردم باشد.

فلاح با اشاره به ظرفیت‌های بخش ندوشن تصریح کرد: باید با استفاده از ظرفیت‌های معادن منطقه در توسعه زیرساخت‌ها، تعریض جاده فولا-نیوک، احداث کنارگذر ندوشن و فراهم آوردند مسیر زمینه‌های رشد صنعت توریست در این منطقه تلاش کرد.

فرماندارمیبد در ادامه بابیان اینکه در نظام جمهوری اسلامی‌ایران به‌صرف خدمت به مردم هیچ‌کس مواخذه نمی‌شود تصریح کرد: باید از توفیق خدمت به مردم را که خداوند به ما مسئولین داده باافتخار به مردم خدمت کنیم و مشکلات آن‌ها را رفع نماییم.

عالی‌ترین مقام اجرایی شهرستان بر پرهیز از پرداختن به جزئیات و حواشی تأکید کرد و افزود: برای اینکه مردم از نظام و مسئولین و کارگزاران دل‌زده نشوند باید با تغییر نگاه و ایجاد تحول، مردمی‌بودن نظام و انقلاب را حفظ کنیم.

حسین فلاح با اشاره به اختصاص بیش از یک میلیارد تومان به شهرداری ندوشن در جهت توسعه این شهر در ابعاد مختلف گفت: شهرداری باید با تعامل با ادارات دیگر باید گره کار مردم را درزمینهٔ واگذاری زمین‌ها و کاربری‌ها حل‌وفصل کند.

نشست با تعدادی از مردم ندوشن و شنیدن مشکلات آن‌ها و بازدید از بناهای تاریخی روستای صدرآباد از دیگر برنامه‌های فرماندارمیبد در بخش ندوشن بود.