ژوئن 19th, 2018 تعداد بازدید: پرینت مطلب ارسال به دوستان

6 سال پیشتر: خبرنگار مردمی و دلسوز به دیار حق شتافت/ سید سعید آبیاری خدا حافظ

شوربختانه به اطلاع عموم همشهریان و فعالان عرصه خبر و اطلاع رسانی می‌رساند که خبرنگار پرتلاش این پایگاه خبری به دیار حق شتافت.

سید سعید آبیاری میبدی خبرنگار پرتلاش ، مردمی‌و آنلاین شب گذشته بر اثر ایست قلبی در بیمارستان امام جعفر صادق(ع) میبد دارفانی را وداع گفت.

بنا به اطلاع، شب گذشته سید سعید آبیاری در مقابل منزل خود روی موتورسیکلت نشسته بود و با همسرش صحبت می‌کرد که یکی از همسایگانش نزدیک می‌شود و با او به گفتگو می‌پردازد که ناگهان سید سعید درحالیکه بر رروی موتورسیکلت روشن نشسته بود نقش بر زمین می‌شود بلافاصله موتور را از روی بدنش بلند می‌کنند و می‌بینند که قلبش ایست کرده ،یکی از حاضرین که به کمک‌های اولیه آشنایی داشت فورا ماساژ را شروع می‌کند و یک لحظه سعید چشم باز می‌کند ۱۱۵ به محل می‌رسد و کاراحیاء را دوباره از سر می‌گیرد ولی علائم حیاتی نبود و بلافاصله به بیمارستان منتقل می‌گردد.

در بیمارستان سعید با صورتی سیاه و در حالی که توسط پرسنل اورژانس ماساژ قلبی میشد به اورژانس منتقل و در آنجا نیز عملیات احیاء ادامه پیدا کرد و زنده یاد آبیاری قلبش شروع به تپیدن کرد و همه خوشحال شدند. سعید را به ccu منتقل کردند و متاسفانه بعداز مدتی دوباره قلب از تپیدن ایستاد و باز کار احیاء شروع شد ولیکن این بار امید به ناامیدی تبدیل شد و  ساعت ۱۲.۴۵ دقیقه سعید برای همیشه از پیش ما رفت.

میبدنیوز : ضایعه در گذشت همکاری پرتلاش ، دلسوز شهر میبد ، بی ادعا و همیشه آنلاین را به همکاران رسانه ای ، خانواده داغدار آبیاری و آقایی تسلیت گفته و برای آن عزیز سفر کرده غفران الهی و برای بازماندگان صبری جزیل از خداوند منان خواستاریم.