می 21st, 2018 تعداد بازدید: پرینت مطلب ارسال به دوستان

6 سال پیشتر: معاون سیاسی امنیتی استاندار در مراسم تودیع و معارفه معاونین و بخشدار میبد : هدف نهایی خدمت به مردم است

حسین فلاح فرمانداردر این مراسم ضمن آرزوی قبولی طاعات و عبادات حاضرین از معاونین قبلی و همچنین بخشدار مرکزی تشکر نمود و گفت: به برکت نظام جمهوری اسلامی  وخون شهدا فرصتی فراهم شده که ما بتوانیم خدمتی به مردم بکنیم و هدف نهایی نیز باید هیمن باشد.

وی در ادامه افزود: باید باکمک وهمکاری هم درجهت عمران وآبادانی شهر تلاش کنیم وسعی نمائیم در نظام ادارای ، اصل مدارا به مردم را اصل قرار بدهیم زیرا مردم ولی نعمت ما هستند.

فرماندار در پایان موفقیت معاونین جدید و همچنین بخشدار مرکزی در امور محوله را از خداوند منان خواستار شد.

دکتر طالبی معاون سیاسی امنیتی استانداری یزد در این مراسم گفت: براساس اصلاحات ساختاری در استانداری ، تمام فرمانداری‌های شهرستانهای استان از تک معاونت به دومعاونت برنامه ریزی واقتصادی و همچنین معاونت برسیاسی امنیتی واجتماعی ارتقا یافتند تا با هدف بهبود روند امور در فرمانداری وایجاد ظرفیت جدید این تقسیم وظایف سبب مدیریت بهتر در مسائل ومسئولیتهای فرمانداریها شود.

وی افزود: مطمئنا با آمدن معاونت‌های جدید تحرک بیشتری در همه دستگاهها وادارات شهرستانها بوجود می‌آید و همه این اقدامات یک هدف دارد که همان خدمت به مردم است.

معاون سیاسی استاندار خاطرنشان کرد: فلسفه وجودی مسئولان بحث خدمت به مردم است امروز یکی از اولویت‌های مهم واساسی ما درمواجه با مسائل جدید بحث ارتقا اعتماد عمومی‌جامعه است وباید به عنوان یکی از اولویتهای اصلی درتمام دستگاههای دولتی مورد توجه قرار گیرد و شرایط امروزه به ما میگوید باید اعتماد مردم وسرمایه اجتماعی را تقویت کنیم.

ایشان در ادامه گفت: دربحث اقتصاد توجه به معیشت مردم همواره باید مورد توجه قرار گیرد و این همواره مورد تاکید مقام معظم رهبری نیز بوده است و در بحث سیاسی و اجتماعی نیز فراهم کردن زمینه مشارکت مردم در امور مختلف از جمله در مباحث اجتماعی، پیشگیری و آسیبها و مدیریت این آسیبها وپرداختن به نشاط اجتماعی وامید آفرینی از جمله وظایف این دو معاونت است.

طالبی گفت: مجموعه وظایف فوق باید درچارچوب تعامل وهمکاری وانسجام بین ادارات وسازمانهای دولتی درسطح شهرستان ، استان وکشور باشد

معاون استاندار در ادامه با اشاره به اینکه خوشبختانه درشهرستان میبد کمتر شاهد اختلاف نظر  بین دستگاهها وادارات هستیم  گفت: بااین تعامل  امیدواریم که باتقویت تعامل وهمکاری شرایط بهتری برای خدمت به مردم فراهم گردد و مسئولیتی مدیران جدید درشهرستان دارند درواقع در راستای تقویت تعامل وهمکاری بین دستگاهها در نیل به هدف نهایی خدمت به مردم است

طالبی اظهارداشت :انتظاری که از معاونین جدید فرمانداریها داریم آن است که ضمن انسجام بخشی به فعالیت‌های فرمانداری وتدوین برنامه‌ها وپیگیری اولویتها، زمینه تعامل و استفاده بیشتر از همکاران و پرسنل فرمانداری را فراهم نمایند.

وی در ادامه گفت: در بعد فرادستگاهی تشکیل جلسات وپیگیری مصوبات وهمکاری وتعامل بین مدیران ارگانها و ادارت بمنظور نیل به اهداف و وظایف آنها باید در دستورکارشان باشد.

طالبی افزود: تفکیک وظایف میتواند به نوعی کمک زیادی به دستگاها و موجب تعامل بین ادارات را موجب شود بعنوان نمونه شورای تامین باید با معاونت سیاسی اجتماعی در ارتباط باشد و سایر دستگاههایی که درحوزه عمرانی هستند میتوانند با معاونت برنامه ریزی وعمرانی در ارتباط باشند.

وی ادامه داد: آنچه مورد تاکید ما است این معاونت‌ها به عنوان نمایندگان دولت تدبیر وامید فعالیت خود را  انسجام دهند وتبلور یک خدمت گذار باشند

دکتر طالبی در پایان گفت: براساس پیشنهادات فرمانداران وتعاملی که درسطح استان صورت گرفت از سوی استاندار محترم، آقای ابوالحسنی به عنوان معاون سیاسی امنیتی استانداری وآقای خادمی‌به پیشنهادفرماندار میبد به عنوان معاونت عمرانی فرماندار و آقای احمدی که گزینه مناسبی برای بخشداری مرکزی بود منصوب شدند و از همین تریبون از خدمات سید محسن فلاح نیز در سمت معاون فرمانداری شهرستان قدردانی می‌کنم