می 15th, 2018 تعداد بازدید: پرینت مطلب ارسال به دوستان

6 سال پیشتر: فعالیت نخستین واحد تولید کاشی هفت رنگ کشور در اشکذر

معاون معاون وزیر صنعت، معدن و تجارت در بازدید از واحد‌های مختلف این واحد تولیدی از نزدیک با محصولات متنوع این کارخانه آشنا شد.
نوابی هم چنین در خصوص رفع مشکلات این واحد تولیدی قول مساعد داد.
معاون وزیر صنعت، معدن و تجارت با بیان اینکه استان یزد از استان‌های صنعتی و با تکثر و تنوع واحد‌های صنعتی است گفت: امروز از واحد‌هایی که در زمینه رعایت حقوق مصرف کنندگان پیشتاز هستند بازدید صورت گرفت.
نوابی اظهار داشت: این واحد‌ها در حوزه کاری خود پیشتاز هستند و مشتری محور هستند.
رئیس سازمان حمایت از مصرف کنندگان با بیان اینکه این واحد تولیدی کاشی تزئینی یک نوآوری جدید محسوب می‌شود که به طولانی شدن عمر کاشی کمک می‌کند افزود: قیمت مناسب این کاشی‌ها نسبت به مشابه خارجی و کیفیت مطلوب‌تر از مزایای تولید این نوع کاشی است.
مدیرعامل واحد تولید کاشی تزئینی با بیان اینکه این واحد تولیدی اولین واحدی است که در ایران در زمینه تولید کاشی هفت رنگ و تزئینی فعالیت می‌کند گفت:در این واحد هر سال بیش از یکصد هزار متر مربع کاشی تزئینی تولید می‌شود.
خانم سهرابی با بیان اینکه عمر این نوع کاشی از سایر کاشی‌های دست ساز بیشتر است تصریح کرد: در تولید این نوع کاشی ازپودر شیشه استفاده شده که در کوره پخته شده و باعث می‌که به هیچ عنوان تحت تاثیر عوامل جوی قرار نگیرد و سالیان سال دوام داشته باشد.
این مدیر نمونه زن استان بنا‌های تاریخی، مساجد، میراث فرهنگی و کافه‌های سنتی را از جمله محل‌هایی دانست که از کاشی‌های تزئینی در آن استفاده می‌شود.
لازم به ذکر است این واحد تولیدی دو سال متوالیست که به عنوان حامی‌حقوق مصرف کننده معرفی شده است.